跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3627


1#
發表於 06-12-30 16:01 |只看該作者

你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我現在放假,多了同bb一起的時間,通常會跟他祈計,因他常常大叫及依依牙牙,有時會跟他照鏡玩,9月媽咪,你們平日又會同bb做什麼?有什麼可以讓他學.


大宅

積分: 1815


2#
發表於 06-12-30 18:20 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我最近上左個BB按摩班,所以得閒我會一邊同BB傾計
一邊同佢按摩.佢會笑到kit kit 聲.


大宅

積分: 1293


3#
發表於 06-12-30 22:35 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我會同BB傾計, 唱下歌仔同郁下D手手腳腳,
一齊聽下CD咁咯, 都幾開心架!


大宅

積分: 2157


4#
發表於 06-12-31 14:38 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

miffywen 寫道:
我會同BB傾計, 唱下歌仔同郁下D手手腳腳,
一齊聽下CD咁咯, 都幾開心架!

我大概都係咁, 仲有一路郁手郁腳同佢數吓 one, two, three...do, ra, me...a, b, c..., 佢都好開心架


大宅

積分: 2382


5#
發表於 07-1-1 12:12 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

有時玩飛飛~有時一齊睇廸廸尼vcd一路玩
有時玩躲貓貓~對住齊b乜都玩一餐


複式洋房

積分: 235


6#
發表於 07-1-2 13:16 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

唔駛返工既就一早播A,B,C比佢聽吓, 跟住就係聽吓不同既BB音樂, 因唔想佢習慣睇電視又唔想成間屋靜繩繩咁.
每次食奶前都要佢反轉學爬爬.食奶時就唱歌.
食完奶無幾奈就同佢坐係度玩玩具啦, 要訓練佢的小手活動.


大宅

積分: 2240


7#
發表於 07-1-2 17:52 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

帶佢去散步 + 晒太陽
聽兒歌同唱歌
同佢一齊睇 cloth book
玩 play gym (朋友比左2手 playstool 個隻 play gym, 臭b好鍾意, 訓練佢隻甲組腳, 佢可以玩 15 分鐘)
同佢傾偈, peekaboo, 飛飛 ...
bb 按摩
.... 都好多野可以玩 law ...


大宅

積分: 2747


8#
發表於 07-1-3 01:29 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我最粗老. 原來我幾變態

我會同佢玩飛天, 打千秋, 唱歌拍手.
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 1339


9#
發表於 07-1-4 00:07 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我都會同囝囝玩飛天, 佢都不知飛得幾開心, 另外都有玩play gym同玩下按摩囉!!!


大宅

積分: 1339


10#
發表於 07-1-4 00:16 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

virgobb:

我都買咗playskool 個隻 play gym比囝囝做聖誕禮物, 點知後尾又收到Fisher Price果個play gym, 卒之開咗Fisher Price果盒比囝囝玩, 諗住playskool果盒攞番去玩具反斗城換第二種玩具!!!


複式洋房

積分: 110


11#
發表於 07-1-4 16:25 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

請問play gym係咩黎架?


民房

積分: 93


12#
發表於 07-1-4 16:35 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

I don't know too!!!
But I'll give ABC flash card, cloth book, colour ball &
Sesame street baby VCD, she like look herself at the mirror the most!!!
快啲睇吓我嘅Lam Lam 世界!![img]<a <a href="http://lilypie.com"><img src="http://b1.lilypie.com/NFJCp8.png" alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="0"  /></a>


大宅

積分: 1339


13#
發表於 07-1-4 20:19 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

play gym係一個可以比bb瞓低或者坐低玩既大玩具, 瞓低時有d小玩具吊响上邊比bb用手捉, 又可以用腳仔踢, 訓練bb用手捉野同用腳仔踢野!!!


複式洋房

積分: 235


14#
發表於 07-1-4 20:34 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

I sometimes watch Baby Einstein w/ Bryan


別墅

積分: 523


15#
發表於 07-1-5 15:22 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

PMbb,

請問Playskool 買要幾錢? 我都想買比臭b, 等佢郁手郁腳靈活d.
另外, Fisher Price係咪做會員送比你的禮物?


大宅

積分: 2254


16#
發表於 07-1-5 17:23 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

每朝起身睇下vcd, 跟住同佢沖涼按摩, 俾舊牙膠佢揸住咬下, 玩下搖鈴, 唱下歌仔, 玩下轉身抬頭, 影下相, 睇下轉轉轉, 夜晚就俾佢聽住音樂瞓覺


大宅

積分: 3568


17#
發表於 07-1-5 22:03 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

babygym,,玩完腳,,再玩手,,
1st Anniversary


大宅

積分: 1339


18#
發表於 07-1-5 23:32 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

Bread2006:

聖誕節果排, TOYS FOR US做緊特價, Playskool個play gym賣$219.5, 家陣唔知做完特價未, 而Fisher Price係朋友送比我囝囝既聖誕禮物, 唔係做會員送架!!!


大宅

積分: 2240


19#
發表於 07-1-6 11:28 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

比幅相大家睇下Playskool個play gym

PMbb 寫道:
Bread2006:

聖誕節果排, TOYS FOR US做緊特價, Playskool個play gym賣$219.5, 家陣唔知做完特價未, 而Fisher Price係朋友送比我囝囝既聖誕禮物, 唔係做會員送架!!!


別墅

積分: 791


20#
發表於 07-1-8 00:41 |只看該作者

Re: 你們平日會同bb會玩什麼?大家交流下.

我會同bb玩 flash card,有中文,英文,數字
仲有迪士尼教材,而家想去回圖書館借d故事書同cd俾bb

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo