夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 379


1#
發表於 06-12-31 15:22 |只看該作者

有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我以前都唔是好討厭我的老爺的,但是畀我知道左佢成日係我老公面前篤我背脊,令我宜家見到佢後面就憎埋佢前面!搞到老公成日都話我,但是佢唔問下佢老豆平日是如何對我,好憎佢啊!


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 06-12-31 16:59 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我62嘍,都系老公面前篤我背脊,而家越黎越過份,上個月系D伙計親戚面前鬧到我喊,叫巨黎食飯呢樣批評果樣批評。。。又成日將我個仔同巨契女個女比較,男仔女仔點比啊,男仔甘系曳架喇,更何況人地大四個月,BB仔爭四個月爭好多架。。。
少奶奶的身份,丫頭的命...


別墅

積分: 791


3#
發表於 06-12-31 17:00 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我勁憎我62恨不得佢快d c


複式洋房

積分: 194


4#
發表於 07-1-2 22:02 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我結婚10年, 一次都冇同佢食過飯(見面都冇), 我直頭憎到唔想見佢, 聴到佢個名都憎, 同老公有約99出來食飯, 但我從來唔會去佢屋企食. 因為唔想見到老爺


複式洋房

積分: 290


5#
發表於 07-1-3 02:11 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我勁憎個死八公囉! 似住有二個臭錢成日巴之閉咁,我兩公婆又唔係洗佢錢! 我未同老公有bb之前成日同我老公講叫佢唔好同我生,係大陸揾d後生女生bb質素好d,仲話如果我老公聽佢話會比d咩嘢咩嘢佢,好彩c6無理佢。成60幾歲人,仲揾個16歲嘅二奶,自己個孫女都18歲啦!成日同我老公二兄弟話你睇人地呀邊個d生抱幾靚! 佢細仔學足哂佢d嘢,5個仔女3個老婆同佢生,生完全部拎哂返屋企叫99凑。而家個死老嘢又叫我拎埋bb返去凑,佢都short short地嫁! 你地有冇d62衰得過佢?


男爵府

積分: 7573


6#
發表於 07-1-3 02:32 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

denise888 寫道:
我勁憎個死八公囉! 似住有二個臭錢成日巴之閉咁,我兩公婆又唔係洗佢錢! 我未同老公有bb之前成日同我老公講叫佢唔好同我生,係大陸揾d後生女生bb質素好d,仲話如果我老公聽佢話會比d咩嘢咩嘢佢,好彩c6無理佢。成60幾歲人,仲揾個16歲嘅二奶,自己個孫女都18歲啦!成日同我老公二兄弟話你睇人地呀邊個d生抱幾靚! 佢細仔學足哂佢d嘢,5個仔女3個老婆同佢生,生完全部拎哂返屋企叫99凑。而家個死老嘢又叫我拎埋bb返去凑,佢都short short地嫁! 你地有冇d62衰得過佢?


為老不尊


洋房

積分: 279


7#
發表於 07-1-3 03:58 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我以前見到同事成日數的62同99我都叫佢地唔好啦!老人家係咁家就


洋房

積分: 279


8#
發表於 07-1-3 04:23 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

重有有時佢地見到呀仔同女有的小問題如流鼻水或衣衫不整或任何關於仔女


大宅

積分: 3665


9#
發表於 07-1-3 06:00 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我都好憎個pk,我結婚之後冇叫過佢一聲"62",我亦冇同佢講過野,而佢都唔敢同我講野!!!我諗我結婚果時,佢都唔知........

我未同老公結婚果時,上去老公屋企過夜,佢把賤口真係好乞我憎,講明--我第一次上去,我有叫一聲"世伯",佢唔應我都算喇,就黑晒面咁......果晚過夜,去廁所果時,同我講[你冇屋企架..],我冇理佢返入房!!
第二次都係過夜,又係去廁所,佢話[又黎陪訓呀..],我都冇理佢返入房,入房之後同老公講,仲要大大聲咁用粗口鬧.....嬲到我呀,老公話[唔好理佢,佢係咁架啦!]!!

老公/99/大姑9都好憎佢,唔會同佢講野,佢係屋企只係一件阻住人既垃圾!!!!!!

聽99講,佢對老公d ex都係咁,人地好聲好氣,上到黎買埋野俾佢,佢都係黑口黑面,冇一個ex鍾意佢!!!

佢新年果時想俾封利士囡囡,我冇收到,我連pk果邊d人既利士都冇收到,因為99話佢地成班都唔係好人!!!!
我99之前有病(癌病),只係得呢一年冇去佢99度拜年,佢99就話[你仲乜唔黎呀,你唔係要我黎你度拜年呀!!]
邊有d咁既人架,好憎佢地!!!!!

  


子爵府

積分: 14300


10#
發表於 07-1-3 14:19 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

無wor~我62一早去jor賣咸鴨蛋了 我見都未見過佢
:-( :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


11#
發表於 07-1-6 23:16 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

62衰起上黎更勝99,女人小氣好平常,幾拾歲人做咗62都咁小家就唔佩做男人!


禁止訪問

積分: 12239


12#
發表於 07-1-6 23:55 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 373


13#
發表於 07-1-7 01:18 |只看該作者

Re: 有無mama同老爺的關係一樣咁差啊?

我都勁唔like我老公個老豆.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo