跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 795


1#
發表於 13-9-13 23:37 |只看該作者
我個仔到現在還未識著鞋、襪、叫去VV,他只懂㩒住但唔出聲話要去廁所,講自己個名又唔清晰,你地d BB情況係咪咁呢?




子爵府

積分: 10580


2#
發表於 13-9-14 02:35 |只看該作者

回覆:12月返N班~交流下

著鞋襪是難架,要手仔好靈活至得,除就易好多。我個仔都是用 pull up返N班的。我個仔就爆多嘢講,但班上都有同學仔無點講嘢的。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo