6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 139


1#
發表於 13-9-15 07:21 |只看該作者
阿仔八個月,呢排一日去五至六次便便,啲便便係軟身吾會水,但一日去咁多次吾知有無問題,有無人可以幫到我




大宅

積分: 1787


2#
發表於 13-9-15 14:15 |只看該作者

回覆:古天樂媽 的帖子

睇下醫生好d




珍珠宮

積分: 32608

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 13-9-15 16:15 |只看該作者
咁又多左d, 不如睇下醫生


複式洋房

積分: 139


4#
發表於 13-9-15 17:06 |只看該作者

回覆:Carrot媽 的帖子

但佢又好食得,會吾會食多佐野,搞到多便便,每次又吾會好多





公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


5#
發表於 13-9-15 20:03 |只看該作者
兜佢屙清D


男爵府

積分: 9779


6#
發表於 13-9-15 23:43 |只看該作者
如果次次都咁,可能吸收唔到幾多嘢wow~ 真係要去睇下喇~


大宅

積分: 1435

2024年龍年勳章


7#
發表於 13-9-16 04:51 |只看該作者

回覆:求救bb餐餐食完,都會去大

會否係準備出牙仔??或我的以前都係,餐餐奶後去大便,e生話係D奶飲後刺激腸蠕動所致,你話便便ok唔太水,咁BB便後會否好差Y,你再留意下


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 13-9-16 09:04 |只看該作者
我覺得佢係未屙清吖,你試下鼓勵bb屙耐小小喇


水晶宮

積分: 59284


9#
發表於 13-9-16 17:41 |只看該作者
咁佢每次去便便分量多唔多??


禁止訪問

積分: 192


10#
發表於 13-9-16 18:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35821


11#
發表於 13-9-16 22:25 |只看該作者
你喺咪俾得多蔬菜佢食,食翻多D肉同飯睇下會唔會少


翡翠宮

積分: 94880


12#
發表於 13-9-16 22:44 |只看該作者
系咪想出牙,屙牙仔屎啊?系咪一次屙少少,屙極都屙唔清咁?


禁止訪問

積分: 6021


13#
發表於 13-9-16 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 139


14#
發表於 13-9-17 11:53 |只看該作者

引用:屙出來既便便正唔正常啊?會唔會系因為未消

原帖由 鍾C9 於 13-09-16 發表
屙出來既便便正唔正常啊?
會唔會系因為未消化就屙出來了。
屙出來嘅便便軟身都ok,每餐食粥食一半就係度屙啦




複式洋房

積分: 139


15#
發表於 13-9-17 11:54 |只看該作者

引用:你喺咪俾得多蔬菜佢食,食翻多D肉同飯睇下

原帖由 夢裡人 於 13-09-16 發表
你喺咪俾得多蔬菜佢食,食翻多D肉同飯睇下會唔會少
我每餐少少菜同一細舊肉或魚




複式洋房

積分: 139


16#
發表於 13-9-17 11:55 |只看該作者

引用:系咪想出牙,屙牙仔屎啊?系咪一次屙少少,屙

原帖由 wahiuma 於 13-09-16 發表
系咪想出牙,屙牙仔屎啊?系咪一次屙少少,屙極都屙唔清咁?
七個幾月已出兩隻門牙,一曰屙幾次,當中有兩三次份量少啲,其他差吾多




子爵府

積分: 13753


17#
發表於 13-9-17 14:37 |只看該作者
如果間中咁樣都無問題,日日系就要睇下醫生點講啦~~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


18#
發表於 13-9-17 14:42 |只看該作者
觀察多兩日,如果經常系咁,最好揾中醫調理下腸胃。


子爵府

積分: 12012

BB防敏心得分享勳章


19#
發表於 13-9-17 15:58 |只看該作者

回覆:求救bb餐餐食完,都會去大

便便唔係太水既都可以既


大宅

積分: 1787


20#
發表於 13-9-17 18:06 |只看該作者

回覆:求救bb餐餐食完,都會去大

長期係甘痾唔係幾好,食左都唔吸收喇,其實每日4次大便已要睇下醫生




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo