嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 198


1#
發表於 07-1-8 17:38 |只看該作者

關於 兒科醫生做法 一問

問題1) 請問看一次兒科醫生,他們多數一次過開幾天的藥?我BB因腸胃炎,在上星期四、六,和今日都去看同一位醫生,總看了三次,他每次只開兩天藥,每次230元。這情況很一般嗎?

問題2) 除了腸胃炎外,我在第一次見佢時,已經告訴醫生BB皮膚乾,想他俾一些潤膚膏我。當時佢說,等下次俾啦,因為今次治療腸胃炎先。我俾現金230元。
今日第三次看佢,佢話,用醫療卡不包括這些潤膚膏喎,叫我自已買坊間一般嬰兒潤膚膏已行。(因為這次我用醫療卡)
這是否常見的做法?我不太清楚,你們有這方面經驗嗎?


禁止發言

積分: 790


2#
發表於 07-1-9 11:42 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 198


3#
發表於 07-1-9 13:39 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

I think I won't see that doctor, just because of his reply on the cream. 我都強調,我唔識選擇坊界的cream,佢唔俾亦可以,但至少花一些時間解釋一些如何選擇。


子爵府

積分: 11389

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-1-9 21:25 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

可能個別醫生. 我bb 睇開兒科, 每次 3 日藥, 可以今次睇咳, 佢都會問定我屋企有無退燒藥, 如額外要求取 cream, 一樣比, 不另收費.


別墅

積分: 891


5#
發表於 07-1-9 22:03 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

乜政府有得book架咩?係咩程序?

joelleyue 寫道:
hi,

我覺得個e生有問題, 有好多e生都"dum正", 一支cream幾$, e生仲要係"筆"d比人, 唔會成支比(我同囡囡睇e生試過)

另外腸胃炎又唔會同揸潤膚膏有衝突...不如你試下去政府睇, 依加打電話book, 方便好多, 不過打電話o既時間會耐d, 因好多人打. 我琴日book, 今朝巳睇完e生, 仲比左一盒豬油膏, 大概1個半鐘


男爵府

積分: 7204


6#
發表於 07-1-9 22:25 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

b囝個醫生每次3日藥,$200-260,b囝皮膚乾,佢沒有比cream我,只叫我買保濕平平地 cream擦,同埋會叫姑娘打電話問囝囝病情有冇好,有嘢會叫你再帶囝囝比佢睇,唔會再收錢
johnson 新出個隻cream,$49個幾個隻幾好,可以一試


禁止發言

積分: 790


7#
發表於 07-1-10 19:14 |只看該作者

Re: 關於 兒科醫生做法 一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo