懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   27


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-9-23 11:06 |只看該作者
本人已 駝B 7個月, 近排嘔吐的情況又復發, 尤其是坐車一定嘔, 有一天, 同樣地坐了車....辛苦地一下車便嘔過不停, 突然有個老婆婆叫我, 話她是醫師, 她有個古法都是她師傅教她的, 她說: 你個肚咁大都仍嘔得咁利害, 你回家煲以下的湯水, 通常飲一次便見效, 便可以止嘔, 如果不行, 便飲到唔嘔為止, 好見效的..... 接著我先生便買齊材料回家煲, 哈哈....我真的飲了一次便OK, 只係仍有少少作嘔的感覺, 到了現在我飲了4次, 已沒有再嘔了, 不防嘔過不停的媽媽也試下, 我試過好OK呀!
材料:
九菜
豬潤
瘦肉

少許鹽

煲滾即成!

點評

bookge  thanks  發表於 13-9-23 18:04


別墅

積分: 680


2#
發表於 13-9-23 11:19 |只看該作者
kateau_hk 發表於 13-9-23 11:06
本人已 駝B 7個月, 近排嘔吐的情況又復發, 尤其是坐車一定嘔, 有一天, 同樣地坐了車....辛苦地一下車便嘔過 ...
會唔會有“蘇”味或者"send"味?
煲幾碗水同埋要煲幾耐?

thank's!!!!!!


大宅

積分: 4591


3#
發表於 13-9-23 11:29 |只看該作者

回覆:與大家分享心得: 駝B止嘔方法~ [我成功了~]

懷孕初期好似唔可以食豬潤


大宅

積分: 2252


4#
發表於 13-9-23 11:29 |只看該作者

引用:本人已+駝B+7個月,+近排嘔吐的情況又復發,+

原帖由 kateau_hk 於 13-09-23 發表
本人已 駝B 7個月, 近排嘔吐的情況又復發, 尤其是坐車一定嘔, 有一天, 同樣地坐了車....辛苦地一下車便嘔過 ...
我呀媽d朋友都有叫我煲嚟飲,不過我無嘔過,所以唔知work唔work





男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-9-23 11:32 |只看該作者
迷你屋 發表於 13-9-23 11:19
會唔會有“蘇”味或者"send"味?
煲幾碗水同埋要煲幾耐?
老婆婆沒有講得咁清楚, 我覺得味道OK, 因為我本身食到豬潤... 如果你怕豬潤, 你可以試煲兩碗水先, 煲少少試下先囉! 我媽媽幫我煲就是....這樣的~
1) 先用少許鹽及少許薑汁[除SEND味]加入豬潤一會兒
2) 煲滾約兩碗水
3) 先加瘦肉
4) 最後到豬潤及九菜, 一滾即成
5) 飲前加少許鹽



男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-9-23 11:33 |只看該作者
本帖最後由 kateau_hk 於 13-9-23 11:34 編輯
ccpbob 發表於 13-9-23 11:29
懷孕初期好似唔可以食豬潤

個婆婆話可以喎....我只知餵緊人奶的媽媽唔得咋!


別墅

積分: 680


7#
發表於 13-9-23 14:16 |只看該作者
kateau_hk 發表於 13-9-23 11:32
老婆婆沒有講得咁清楚, 我覺得味道OK, 因為我本身食到豬潤... 如果你怕豬潤, 你可以試煲兩碗水先, 煲少少試 ...
好多謝你的分享,我係懷孕初期。作嘔既感覺真的好辛苦,中加上成日頭暈。我都試下煲黎飲先。多謝!!!


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-9-23 14:33 |只看該作者
迷你屋 發表於 13-9-23 14:16
好多謝你的分享,我係懷孕初期。作嘔既感覺真的好辛苦,中加上成日頭暈。我都試下煲黎飲先。多謝!!! ...
不用客氣,因為我都覺得好辛苦,冇人幫到,個個都叫忍下,小食多餐,食餅乾,通通都都試過,全部唔得,如果真的幫到大家,這就好了!


複式洋房

積分: 498


9#
發表於 13-9-23 14:48 |只看該作者
多謝分享先! 多個民間秘方也是好的~


珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-23 15:15 |只看該作者

回覆:與大家分享心得: 駝B止嘔方法~ [我成功了~]

多謝分享


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


11#
發表於 13-9-23 15:20 |只看該作者
以我所記得,懷孕初期係唔好食內臟


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-9-23 15:27 |只看該作者
wwhung 發表於 13-9-23 14:48
多謝分享先! 多個民間秘方也是好的~
有時我又覺得,中國人的古法秘方往往勝過西方數據,哈哈!冇害的也可以不防一試。


大宅

積分: 3539


13#
發表於 13-9-23 15:30 |只看該作者
我都聽過食豬潤唔好, 但有咩問題就唔記得..... 不過我估呢啲好睇體質, 有啲人食少少涼野唔怕, 有啲人少少都唔掂得~ 所以咩都係試少少無防, 多飲就唔好喇~


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-9-23 16:22 |只看該作者
candybbnow 發表於 13-9-23 15:20
以我所記得,懷孕初期係唔好食內臟
但係健康院手冊中又讚成吃某些內藏喎!


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-9-23 16:29 |只看該作者
LittleBallBall 發表於 13-9-23 15:30
我都聽過食豬潤唔好, 但有咩問題就唔記得..... 不過我估呢啲好睇體質, 有啲人食少少涼野唔怕, 有啲人少少都 ...
種種食物吃得多都不好,例如都有人話吃三文魚有omega 3, 但也有人說有菌,其實方法各方各面,我都是試過好多方法唔得,初時,我都是抱著試下的信念咋,試過行得通,想分享下而已,不是強行要其他人跟呢。


大宅

積分: 3539


16#
發表於 13-9-23 16:53 |只看該作者
回覆 kateau_hk 的帖子

當然明白喇.... 亦都明白做媽媽既辛苦~ 有時自己得都想幫下人... 因為自己辛苦過知嗰種辛苦既感覺嘛~
只係擔心有時飲食既野, 人人體質唔同, 食咗落去有唔同反應, 所以最好先淺嚐, 咩都唔好過量為宜呀~


大宅

積分: 3539


17#
發表於 13-9-23 16:57 |只看該作者
其實我都有作嘔作悶既情況架... 所以我先會入黎睇呢個POST... 不過上胎有咗其間有食過豬潤... 真係有啲不良反應... 所以, 我估自己體質唔太岩食,... 亦因為上胎既情況, 今胎飲食上加倍小心.... 但唔食多啲唔吸收又唔得.... 做阿媽真係一啲都唔輕鬆架~


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-9-23 17:30 |只看該作者
LittleBallBall 發表於 13-9-23 16:57
其實我都有作嘔作悶既情況架... 所以我先會入黎睇呢個POST... 不過上胎有咗其間有食過豬潤... 真係有啲不良 ...
我都是第二胎,第二胎勁勁勁…辛苦,食咩都唔得,勁慘!只是有好心婆婆教路,就試下啦,所有西醫生都叫我忍!一係就同我講「駝b係咁架啦!」勁無奈。勁想喊,早期心情勁差潻。


大宅

積分: 3539


19#
發表於 13-9-23 18:02 |只看該作者
回覆 kateau_hk 的帖子

係... 第一胎唔知係咪後生啲, 真係行得走得食得... 第二胎, 啲懷孕反應好勁.... 我仲係好早期... 呢10個月真係好難挨~ 但又好enjoy呢個過程.... 做阿媽真係矛盾~


男爵府

積分: 6688

BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-9-23 18:34 |只看該作者
LittleBallBall 發表於 13-9-23 18:02
回覆 kateau_hk 的帖子

係... 第一胎唔知係咪後生啲, 真係行得走得食得... 第二胎, 啲懷孕反應好勁.... 我 ...
呢胎可能真的辛苦勁多,同埋有了經驗,所以驚好多,驚生過程,驚坐月啦,好多野都好擔心!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo