論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 430


1#
發表於 07-2-20 09:31 |只看該作者

昨天我連同工人去拜年,佢成日掛住同我朋友個工人傾計,連我個女(只有兩歲)有時都唔理,你


男爵府

積分: 7173


2#
發表於 07-2-20 09:41 |只看該作者

Re: 你

有!如果係,當時見到佢挂住同人傾解就會話佢.比如:"阿xxx,快d去睇住小朋友呀!" 你語氣重d,惡d,等佢覺得太太唔虾得.下次再去朋友屋企,出門口前提一提佢.

你工人係印姐定賓姐呀?
快樂的甜芋快樂的甜芋


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-2-20 10:39 |只看該作者

Re: 你

我個工人都吾好得好多, 舊年比利是佢都吾識笑, 所以今年連利是都吾比佢, 費事激親自己.


民房

積分: 2


4#
發表於 07-2-20 15:56 |只看該作者

Re: 你

D工人見到自已友一定會架勒, 之但係當時如果你見到佢傾計傾到忘形, 即刻要出聲, 唔使惡, 係兩個印印面前, 話比佢知要睇實小朋友, 唔好掛住傾計! 通常都會聽話架! 佢自己都唔想係同鄉面前比僱主鬧!


大宅

積分: 2643


5#
發表於 07-2-20 15:58 |只看該作者

Re: 你

[quote]
pin 寫道:
昨天我連同工人去拜年,佢成日掛住同我朋友個工人傾計,連我個女(只有兩歲)有時都唔理,你
人人常歡笑 不要眼淚掉


男爵府

積分: 5678

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 07-2-20 17:47 |只看該作者

Re: 你

pin,

比我都會叫佢﹝不過語氣 5 會太重﹞ 5 好掛住傾計啦,亞女扭計,過去睇下佢啦。下次出門口時預先講定。


子爵府

積分: 12082


7#
發表於 07-2-21 02:06 |只看該作者

Re: 你

梗係有問題啦
仲唔止一次
一定要話佢
要佢明白自己on duty
不過我個姐姐都唔好得幾多
年初一帶佢去親戚度拜年
佢咪又係唔理bb由得阿b跟住我媽咪
佢好似客人咁坐左係度
俾我見到咪話佢囉
不過佢無唔開心




大宅

積分: 1166


8#
發表於 07-2-21 10:44 |只看該作者

Re: 你

Only just say Hi or 傾幾句都OK! If 掛住傾而冇take care bb, I will remind her and ask her to do something...
:-D :-D :-D


大宅

積分: 1023


9#
發表於 07-2-21 11:44 |只看該作者

Re: 你

我上次個姐姐又係咁,有次掛住同我阿嫂個印印傾計,就係咁推住bb車跟住阿嫂走左去,攪到我係咁搵女,點知佢已經走左去.我即時係阿嫂個印印面前話佢,佢就即時嘴藐藐(因阿嫂睇到話返比我知)


別墅

積分: 540


10#
發表於 07-2-21 11:58 |只看該作者

Re: 你

如果佢傾計之餘都照顧個小朋友就情有可願,但係只是掛住傾計連個b都唔理,就真係要出聲話下佢喇。今次就話在家咋 ,下次如果係街又係咁,咁個小朋友咪好危險囉~~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo