立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7472
別墅
積分: 577
禁止訪問
積分: 1142
積分: 5015
大宅
積分: 1526
子爵府
積分: 12361
fiti 寫道: 係敏感呀,,,要小心留意d食物呀,,我個b之前敏感我帶左佢入急症呀... 醫生話係會退(唔記得佢點講,)咩皮膚下面...唔太嚴重o既話.. 我仔o個次眼都腫埋,,,,,,,嚇到我c...要留院觀察&食藥 敏感徵狀:腫,起疹咁樣一達達咁...... 如果腫可能會好嚴重嫁,,,可能肺等內臟都會腫影響好嚴重....所以大家要好小心呀!!!!!一起敏感有咩唔對路要即刻睇醫生呀!!!!!
shingwai 寫道: 但係我見有D mama已經畀芝士bb食la. 今日我都有畀蛋黃bb食,但份量減少咗好多,bb冇敏感. 我估可能係食蛋糕敏感.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy