跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 07-2-27 01:36 |只看該作者

係唔係食物敏感?

阿b今日食過芝士(第一次),蛋黃(食過),蛋糕(食過).
跟住身上臉上生咗紅色一達達,好痕,耳仔好紅,又係咁out頭(痕),咁係唔係食物敏感?
之前食過蛋糕,塊臉同身都會紅,但隔幾個鐘後,就會冇事,我唔知係唔係敏感,一路以為係唔干淨.
但今日真係好勁. :-( :-( :-(
now,唯有睇下明天會唔會好返.


別墅

積分: 577


2#
發表於 07-2-27 02:12 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

明天如果唔退就要睇醫生啦!可能係敏感,又可能係出疹.前幾日我餵女女食蘋果蓉,點知佢敏感搞到又痾又嘔,好采第日無事,嚇c我.


禁止訪問

積分: 1142


3#
發表於 07-2-27 02:44 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5015


4#
發表於 07-2-27 11:39 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

我估係食物敏感,louis第一次食蛋黃冇野,但第二次食又係臉上生咗紅色一達達,唔食就冇喎.........


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 07-2-27 21:28 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

今日冇晒la,好在,吓c我la.


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 07-2-27 23:40 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

如果真係食蛋黃敏感,咁仲畀唔畀佢食呢?


大宅

積分: 1526


7#
發表於 07-2-28 14:18 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

我朋友個仔都係一食黃就會紅一撻撻, 佢照俾個仔食, 不過我估係少食do羅...

仲有呀, 芝士(牛奶)同蛋白唔可以咁早食o家, 要等到九個月或一歲先得, 你真係要小心d啦....


1/7-3.1kg  1/8-4.5kg  1/9-5.58kg 1/11-7.28kg 9/1-8.55kg 1/7-10.84kg


子爵府

積分: 12361


8#
發表於 07-2-28 23:32 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

係敏感呀,,,要小心留意d食物呀,,我個b之前敏感我帶左佢入急症呀...
醫生話係會退(唔記得佢點講,)咩皮膚下面...唔太嚴重o既話..

我仔o個次眼都腫埋,,,,,,,嚇到我c...要留院觀察&食藥
敏感徵狀:腫,起疹咁樣一達達咁......
如果腫可能會好嚴重嫁,,,可能肺等內臟都會腫影響好嚴重....所以大家要好小心呀!!!!!一起敏感有咩唔對路要即刻睇醫生呀!!!!!
兩個都係我心肝定>3<


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 07-2-28 23:57 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

但係我見有D mama已經畀芝士bb食la.
今日我都有畀蛋黃bb食,但份量減少咗好多,bb冇敏感.
我估可能係食蛋糕敏感.


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 07-3-1 00:04 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

嘩,物咁嚴重!
嗰日我阿b隻耳腫得好西厉,又紅.心痛c我. :-(



fiti 寫道:
係敏感呀,,,要小心留意d食物呀,,我個b之前敏感我帶左佢入急症呀...
醫生話係會退(唔記得佢點講,)咩皮膚下面...唔太嚴重o既話..

我仔o個次眼都腫埋,,,,,,,嚇到我c...要留院觀察&食藥
敏感徵狀:腫,起疹咁樣一達達咁......
如果腫可能會好嚴重嫁,,,可能肺等內臟都會腫影響好嚴重....所以大家要好小心呀!!!!!一起敏感有咩唔對路要即刻睇醫生呀!!!!!


男爵府

積分: 5015


11#
發表於 07-3-1 02:31 |只看該作者

Re: 係唔係食物敏感?

shingwai 寫道:
但係我見有D mama已經畀芝士bb食la.
今日我都有畀蛋黃bb食,但份量減少咗好多,bb冇敏感.
我估可能係食蛋糕敏感.

其實來日方長,唔洗太早食啦,萬一弄巧反拙令bb腸胃唔好就得不償失~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo