跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1440


1#
發表於 13-10-17 19:06 |只看該作者
阿囝22個月啦,岩岩bingo左,預產期14年6月,同事話我3年抱兩。希希我搞得掂2位小主人啦!

阿仔7何月大啦,越大越靚仔呢﹗


大宅

積分: 1436


2#
發表於 13-10-17 23:56 |只看該作者

回覆:suiyung112 的帖子




男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-10-18 14:00 |只看該作者

回覆:Bingo左

恭喜


男爵府

積分: 6477


4#
發表於 13-10-18 14:06 |只看該作者

回覆:Bingo左

恭喜!
我都係3年抱兩,大仔22個月,細仔兩個月,打算抖抖再追多個





17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


大宅

積分: 1440


5#
發表於 13-10-18 16:14 |只看該作者

引用:恭喜!我都係3年抱兩,大仔22個月,細仔兩

原帖由 prettyporky 於 13-10-18 發表
恭喜!
我都係3年抱兩,大仔22個月,細仔兩個月,打算抖抖再追多個



...
都恭喜你啊!
你好犀利呀,諗住生3個,到時一定好熱鬧啦

阿仔7何月大啦,越大越靚仔呢﹗


複式洋房

積分: 387


6#
發表於 13-10-19 02:15 |只看該作者

回覆:Bingo左

恭喜,我第二胎3月呀,大家一齊努力!


大宅

積分: 3219


7#
發表於 13-10-19 17:25 |只看該作者

回覆:suiyung112 的帖子






大宅

積分: 1127


8#
發表於 13-10-21 00:05 |只看該作者

回覆:Bingo左

恭喜晒 好羡慕呀!


大宅

積分: 1440


9#
發表於 13-10-23 18:05 |只看該作者

引用:恭喜晒+好羡慕呀!

原帖由 wongbaubau 於 13-10-21 發表
恭喜晒 好羡慕呀!
唔使羨慕啦,你加油啦!

阿仔7何月大啦,越大越靚仔呢﹗


大宅

積分: 1440


10#
發表於 13-10-23 18:06 |只看該作者

回覆:Bingo左

多謝各位的祝福

阿仔7何月大啦,越大越靚仔呢﹗


子爵府

積分: 12430


11#
發表於 13-10-24 16:13 |只看該作者

回覆:Bingo左

我4年抱3都ok ah! 加油!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo