自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12931


1#
發表於 07-3-23 10:42 |只看該作者

各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 540


2#
發表於 07-3-23 10:45 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

邊個咁缺德做埋d咁既事,你裝cam睇下係邊個做都是一個好辦法,你可唔可以向管理處投訴,備定案,咁樣會比較穩陣。


禁止訪問

積分: 19714


3#
發表於 07-3-23 10:46 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12931


4#
發表於 07-3-23 10:58 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18645


5#
發表於 07-3-23 11:16 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

去你既屋邨辦事處搵你座樓既主任


大宅

積分: 4193


6#
發表於 07-3-23 11:17 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

complain la


禁止訪問

積分: 12931


7#
發表於 07-3-23 11:29 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2418


8#
發表於 07-3-23 11:36 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

裝偷拍啦, 實拉到人, 唔咁做, 解決唔到問題!
________________ KiuKiu媽媽


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 07-3-23 11:38 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

有冇攪錯,咁缺德架


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


10#
發表於 07-3-23 11:45 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

從你係BK講完隔左一兩 日佢就冇返, 甘佢都有上bk?
甘咪知道你想裝閉路電視 LAW
[img=500,400][/img]


大宅

積分: 1972


11#
發表於 07-3-23 11:46 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

or搵人驗dna....


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 07-3-23 11:50 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

如果嗰個人都有上bk, 你而家講晒你想點做, 咁佢咪知道晒咯 你在明, 佢在暗, 小心啲好喎!


侯爵府

積分: 24124


13#
發表於 07-3-23 11:52 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

好核突
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


禁止訪問

積分: 19394


14#
發表於 07-3-23 12:16 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48162

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


15#
發表於 07-3-23 12:53 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

但比佢知裝閉路電視, 咪會比佢整壞或者有所警覺law
火石 寫道:
[quote]
miu~miu 寫道:
從你係BK講完隔左一兩 日佢就冇返, 甘佢都有上bk?
甘咪知道你想裝閉路電視 LAW

咁裝了閉路電視, 就算見到都唔怕啦, [/quote]
[img=500,400][/img]


大宅

積分: 4205


16#
發表於 07-3-23 13:18 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

裝針孔未得啦!佢玩野你咪玩返佢,佢半夜拉車,你咪打電話投訴佢
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 19394


17#
發表於 07-3-23 13:21 |只看該作者

Re: 各位..我應該點做好呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo