興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 30


1#
發表於 07-4-3 12:51 |只看該作者

手機粘水晶

Hello,
我想將部手機粘水晶, 請問大家知道在那裡可做?

Thank you


大宅

積分: 4456


2#
發表於 07-4-4 11:24 |只看該作者

Re: 手機粘水晶

我響旺角新之城見過有間 shop 係攪呢d, 你可以俾部電話佢幫你整 or 自己買貼紙返去貼

sorry, 唔係好記得邊一層


大宅

積分: 3218


3#
發表於 07-4-5 16:18 |只看該作者

Re: 手機粘水晶

Monkok Sin Tak 1/F


民房

積分: 30


4#
發表於 07-4-5 18:40 |只看該作者

Re: 手機粘水晶

謝謝呀琳 , Pong_bobo


洋房

積分: 35


5#
發表於 07-4-26 14:04 |只看該作者

Re: 手機粘水晶

尖沙咀有

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo