跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3640


1#
發表於 13-11-12 10:47 |只看該作者
請問大家小朋友是否已學懂分顏色?我仔仔已教左好多次,還未學懂,是否有問題?好擔心!


大宅

積分: 4328


2#
發表於 13-11-12 18:28 |只看該作者

回覆:認顏色

試下遊戲方式




大宅

積分: 3640


3#
發表於 13-11-12 23:18 |只看該作者

回覆:認顏色

其實我都試過好多方法,但都好似見佢估下估下咁,你有無遊戲/apps好介紹呀?


大宅

積分: 1664


4#
發表於 13-11-13 00:46 |只看該作者
晾衫時叫幫手拿衣架,順便教衣架的顔色


複式洋房

積分: 142


5#
發表於 13-11-13 01:34 |只看該作者

回覆:認顏色

我用lego教佢,開始教兩種,認到之後再教,仔仔而家識紅,黃,藍,綠,紫,粉紅!


大宅

積分: 3640


6#
發表於 13-11-13 15:19 |只看該作者

回覆:認顏色

好多謝大家既意見,我會努力試下大家既方法架啦!


男爵府

積分: 5722


7#
發表於 13-11-13 15:23 |只看該作者

回覆:認顏色

我試過用顏色筆,但係佢好似未有意識去分辨,或者係未準備好,過一排再試過!一齊努力!




男爵府

積分: 6477


8#
發表於 13-11-14 23:00 |只看該作者

回覆:認顏色

播YouTube color 兒歌,加埋玩lego認顏色,我阿仔最鐘意




17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


大宅

積分: 2810


9#
發表於 13-11-15 00:31 |只看該作者

回覆:siuchi_1128 的帖子

唔洗擔心呀,問左好多老師及有經驗媽媽,都話顔色係較抽象,有D小朋友會較遲架。再觀察下




大宅

積分: 3640


10#
發表於 13-11-16 23:52 |只看該作者

回覆:認顏色

好多謝你既資料呀,聽你咁講完,放心左d,我會繼續努力慢慢教架啦!


大宅

積分: 4758


11#
發表於 13-11-17 08:33 |只看該作者

回覆:認顏色

之前有特登教,教極唔識,後來潛移默化下慢慢識左好多色 - 講故事時提下動物係咩色




大宅

積分: 3640


12#
發表於 13-11-17 14:10 |只看該作者

回覆:認顏色

其實我已經成日同佢講呢樣係乜野顏色,又或者專係教佢其中一種色,即時叫佢攞返同一隻色比我,佢又攞到喎,但第日再問佢,完全唔記得晒, 教佢其他野(例如動物,形狀……),佢又記得識晒,偏偏係顏色唔得,究竟係佢唔明定係咩原因呢?十分擔心……


大宅

積分: 4281


13#
發表於 14-1-14 09:41 |只看該作者

引用:請問大家小朋友是否已學懂分顏色?我仔仔已

原帖由 siuchi_1128 於 13-11-12 發表
請問大家小朋友是否已學懂分顏色?我仔仔已教左好多次,還未學懂,是否有問題?好擔心!

...
遲早會識嘅,不用擔心!




子爵府

積分: 10647


14#
發表於 14-1-26 18:53 |只看該作者

回覆:siuchi_1128 的帖子

我用elmo.cookie.big bird教


大宅

積分: 4328


15#
發表於 14-1-30 11:58 |只看該作者

回覆:認顏色

可能佢對呢方面無咁敏感,對其他會叻d呢!而且遲早都會識,吾洗擔心!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo