想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18698


1#
發表於 07-4-10 15:25 |只看該作者

我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

想生BB, 聽醫生教用量體溫方法已進行差不多3個星期, 縱使己跟足醫生指示用水銀探熱針和一早起身第一件事便趟著不動探熱, 可是體溫仍日日大上大落, 時高時低, 跟本無規律可言...

老公見我咁花心機, 但又唔work, 最慘係自己好le hair, 仲試過打爛了水銀針弄到床被都係水銀, 叫我不如放棄, 順其自然算啦, 你地有無人係量體溫唔work而放棄嫁?

我見之前有BK member share體溫record, 幾乎好consistent, 對比我日日都大上大落, 跟本唔知幾時排卵, 但我又怕如果同醫生直言, 佢會駡我無恆心..

可能, 真係想放棄了!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 07-4-10 15:40 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

你有無每朝一醒唔郁就量, 量足5分鐘? 至少有連續4小時以上熟睡時間.

如果你怕打爛, 一係買支電子探熱針~


別墅

積分: 715


3#
發表於 07-4-10 16:16 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

我就係好似你甘 !! 已經打爛左2-3枝, 家下換左枝電子既!
but still non bingo !!


伯爵府

積分: 18698


4#
發表於 07-4-10 16:51 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

當然有, 我照足醫生吩咐, 開眼第一件事便唔郁, 探左熱先, 何止5分鐘, 有時多過添....不過, 我係一個超反訓的人, 15分鐘已不知全身郁過幾多次添, 所以, 老公話, 既然係咁, 不如唔好再量啦...量左都唔準!唉!

我一係唔量, 一量就要量水銀探熱針, 因為醫生千叮萬囑我不要用電子, 如果我用電子的, 不如不做! :-( :-( :-( :-(


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 07-4-10 17:02 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

如果你一定要量體溫既話, 我唸你真係要強迫自己果5分鐘唔好再訓過

另外你係cycle 中間既日子, 有無D 杰杰 / 可以拉絲既分泌?


大宅

積分: 1065


6#
發表於 07-4-10 17:10 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

我量體溫未夠一個月, 都打爛左支水銀探熱針呢
因為d體溫都唔準, 所以冇再買探熱針lu~

放棄了差不多一個月......又心癢癢的買了支電子的, 不過電子的好像更不準......我開始量了不久, 但現在明明係高溫期, 但今朝量只有36.5, 如果體溫下降, 應該會黎m的, 不過,我又沒有來m喎~

之前用水銀探熱針, 雖然看不到排卵(因為都是上上落落), 但高溫期都好明顯會高溫度(36.8至36.9)

不過我都不太肯定電子是否真的不好, 因為我只record 了10天咋~


伯爵府

積分: 18698


7#
發表於 07-4-10 17:22 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

miffymiffy/monkey25,
我由M day 1開始量, 去到第十四五天, 真係有白色透明拉絲分泌, 大概維持左2日 or 3日啦, 之後又無左啦, 我估係排卵, 但事與願唯, 那幾天的體溫, 又出奇地創新高, 人地話排卵會低嘛...於是上BK問人, 有BK 話我可能排唔到卵, 有排卵體溫一定低...吓?排唔到卵?????都傷心嫁..
:-( :-( :-( :-( :-(

我係Day 13及Day 15都有dodo, 直到現在Day 23啦, 體溫都同排卵個幾日差唔多, 話高, 但又唔係好高, 正常係98.6, 我介乎98.0 - 98.6, 反而黎M的頭七天啦, 都係97.2-97.8之間, 所以, 相對過左98度算係高啦掛...

真係一頭霧水, 如果接照個正常走勢, 我體溫係咪會越近M越會慢慢調低番? 等我再observe多一個星期啦,再唔降番我就放棄! 無耐性啦!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 07-4-10 17:33 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

如果你cycle (28-30)都準既話, 不如試下係day 9, 11, 13, 15 隔日開工啦.

用2個位小數既比較準D, 可以睇到溫度既變化.


大宅

積分: 1088


9#
發表於 07-4-10 17:36 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

cheapbombom:

好明白你的心情!我同你一樣,由3月8號cycle完開始用量體溫的方法,但係係呢個幾月裏面,完全睇唔到任何上落的pattern,只見每日上上落落咁。我見其他人都話會有十幾日高溫,但我就從來都未試過36.7以上,有時仲低到只有35度幾。
我就係聽人講,所以試下呢個方法,如果你係醫生教的,咁就最好將個情況話俾醫生知啦,聽吓佢點講都好呀!我都好想知點解會有d case好似我地咁。
另外,我想知點解醫生話一定要用水銀探熱針,有咩分別呢?

:-|


翡翠宮

積分: 97325

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


10#
發表於 07-4-10 17:44 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

Take it easy la. I tried over half yr with standard chart but failed. Then I use Ovaluation Predictor and bingo within 3m. Buy from Watsons/Manning, 1 pack consist of 5 pcs. Put in urine flow (same as Pregnancy Test) every morning. Start from M+10 days til M+15 day. If positive, then dodo la. Relax & easier to bingo arma...


複式洋房

積分: 154


11#
發表於 07-4-10 17:54 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

cheapbombom 寫道:
當然有, 我照足醫生吩咐, 開眼第一件事便唔郁, 探左熱先, 何止5分鐘, 有時多過添....不過, 我係一個超反訓的人, 15分鐘已不知全身郁過幾多次添, 所以, 老公話, 既然係咁, 不如唔好再量啦...量左都唔準!唉!

我一係唔量, 一量就要量水銀探熱針, 因為醫生千叮萬囑我不要用電子, 如果我用電子的, 不如不做! :-( :-( :-( :-(


醫生說既電子會唔會指耳探?
我都係用電子既, 因為都係打爛過, 還ok 啦.
如果你不用探熱, 不如用排卵紙囉
祝大家 順利生產 :party: :wave:


大宅

積分: 1088


12#
發表於 07-4-10 18:39 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

cheapbombom:

yes!我都認同路人A的意見,可以試


大宅

積分: 1088


13#
發表於 07-4-10 18:42 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

goldpiglet:

"M+10" 的意思係day10 定係period後的第十日呀?
test every morning係咪早上第一次去小便?


伯爵府

積分: 18698


14#
發表於 07-4-10 20:49 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

tt007,
都好, 一於試下!
另, 我相信M+10的意思係由M come第一日起計, 到第十日, 排卵都係咁定義啦!

另, 想問排卵紙係咪屈XX同萬X都有得賣? 通常放係邊格? or 近住di咩產品? 幾錢左右? 咩顏色包裝? 牌子名? 唔想問店務員, 自己找找看, 因為會好尷尬...


大宅

積分: 1088


15#
發表於 07-4-10 23:13 |只看該作者

Re: 我老公叫我放棄量體溫, 唔知點好!

cheapbombom:

如果你係萬x/屈xx買,佢會放係驗孕棒、避孕套之類產品附近,但係都幾貴架,牌子我就唔多記得,特價要成$280左右一盒,一盒只有5條,即係話一個cycle一盒都未必夠用,尤其係我地。所以我聽其他bk姊妹講搵左miffymiffy幫手買。因為係內地生產,所以平好多,你快d pm俾miffymiffy啦,佢好好人架,應該肯幫手架。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo