母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2641

畀面勳章


1#
發表於 13-11-15 02:24 |只看該作者
請教各位人奶媽媽,如果去旅行時撞正月經點算?



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 2641

畀面勳章


2#
發表於 13-11-15 07:56 |只看該作者

回覆:ruby1386 的帖子

有方法嗎?



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


禁止訪問

積分: 2229


3#
發表於 13-11-15 09:58 |只看該作者

回覆:ruby1386 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2284


4#
發表於 13-11-15 10:50 |只看該作者

引用:請教各位人奶媽媽,如果去旅行時撞正月經點

原帖由 ruby1386 於 13-11-15 發表
請教各位人奶媽媽,如果去旅行時撞正月經點算?
你係怕乜野先?我啱啱先撞正day1上機,帶夠巾巾同自己就返餵密啲就冇問題



大宅

積分: 2641

畀面勳章


5#
發表於 13-11-15 21:27 |只看該作者

回覆:去旅行

可以食延經丸嗎?



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


大宅

積分: 2641

畀面勳章


6#
發表於 13-11-16 10:24 |只看該作者

回覆:去旅行

因為今次去墾丁,陽光與海灘,想同阿仔落水玩呀



時間真係過得好快,轉眼27W...要好好享受同阿囝兩位一體嘅日子~~


別墅

積分: 807


7#
發表於 13-11-16 11:30 |只看該作者

回覆:去旅行

用棉條


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo