懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 719


1#
發表於 07-4-18 14:44 |只看該作者

OSCAR高風險

各位媽咪!我好唔開心呀!今日去左威爾斯驗OSCAR,點知check到阿b係高風險,頸皮度到4.2mm,比正常高出一倍.我又唔係高齡產婦,點解會咁架?而家book左下星期抽絨毛,頭先仲見到阿b郁來郁去,我真係唔想唔要佢呀!之前已經小產過一次,今胎又咁,點解次次都係我架?


珍珠宮

積分: 31256


2#
發表於 07-4-18 15:23 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

放鬆....好多高危個案抽完羊水或絨毛都無事架...


複式洋房

積分: 203


3#
發表於 07-4-18 15:33 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

放心la,我都係高危---1:50,我初時都好擔心ga,不過之後我抽完絨毛都無事,我相信你都無事ga,開心d la!


別墅

積分: 719


4#
發表於 07-4-18 15:41 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

bubibu,你之前度小b頸皮係幾多呀?我睇番之前d post,好似都冇人好似我阿b咁高既.我個rate係1:62,又唔係高齡,都唔知點解會咁?真係好擔心呀!


侯爵府

積分: 23660


5#
發表於 07-4-18 15:52 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

其實每一個年齡既孕婦都會有機會懷有 唐氏小朋友既 risk, 只不過高齡產婦既 ratio 高d.

你都唔洗太擔心, 我係bko甘耐都見過唔少媽咪話高危要去抽羊水. 99.9%抽完都話bb無事架!!! 你放心喇!!

viviendumbo 寫道:
bubibu,你之前度小b頸皮係幾多呀?我睇番之前d post,好似都冇人好似我阿b咁高既.我個rate係1:62,又唔係高齡,都唔知點解會咁?真係好擔心呀!


別墅

積分: 717


6#
發表於 07-4-18 16:01 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

1:62呀,我都1:87啦,又係高危,但醫生話,放心!應該無事,你在哪裹check架?威院醫生檢絨毛當天安排晒幾時取
報告驗尿,和下一次照結構,未睇報告都知醫生有信心才安排
晒,況且bb又郁,若唐氏會好懶,唔郁架!勿擔心!
viviendumbo 寫道:
bubibu,你之前度小b頸皮係幾多呀?我睇番之前d post,好似都冇人好似我阿b咁高既.我個rate係1:62,又唔係高齡,都唔知點解會咁?真係好擔心呀!


別墅

積分: 719


7#
發表於 07-4-18 16:28 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

我都係o向威院驗架!頭先個護士幫我book期既時候本來已經full晒,但佢都照安排我下星期去抽絨毛.我覺得佢地d護士同阿姐都好nice.頭先我一聽到個報告當堂喊左出o黎,個護士即時安慰我,仲同我講唔好緊張,仲話我知下個星期我個抽絨毛過程係由一個教授做,叫我可以放心,佢話一定冇事既!

我想知個報告幾時會出到架?你知啦,依d時候等多一日都辛苦.我都希望真係會冇事!

我頭先見到阿b周圍郁架!我地睇4D既時候想睇清楚佢,佢仲周圍郁唔定添!真係希望你所講既係真架啦!但見到你咁寫,我個心都定D.


伯爵府

積分: 15887

畀面勳章


8#
發表於 07-4-18 17:16 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

我都係CHECK到係高危...1:267
但係我得23歲...
下星期一去QE到抽胎水....
我尋日去左照結構超聲波...
見到佢係到係咁郁黎郁去...
真係唔希望佢有咩事...
好想佢健康咁出世..........
有時真係諗諗下係到喊....
viviendumbo 寫道:
各位媽咪!我好唔開心呀!今日去左威爾斯驗OSCAR,點知check到阿b係高風險,頸皮度到4.2mm,比正常高出一倍.我又唔係高齡產婦,點解會咁架?而家book左下星期抽絨毛,頭先仲見到阿b郁來郁去,我真係唔想唔要佢呀!之前已經小產過一次,今胎又咁,點解次次都係我架?


大宅

積分: 2855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-4-18 17:16 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

hi viviendumbo :

我於1月尾(12w)做oscar當時report是 1:9 (因我己是高齡產婦), 所以只好決定抽絨毛(但因胎盤在後面)不能抽, 再要等16w後才可抽"羊水"..最終抽羊水都冇事(同時知道是 "仔"), 所以不要太擔心, 以免影響bb.


複式洋房

積分: 203


10#
發表於 07-4-18 17:18 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

我之前度ar b頸皮係3.2,我見過有個mami 係7.1,最後都無事,唔駛驚ga,而且抽絨毛仲可以100%知道ar b個性別,我都好明白你ge心情,我都係28歲之ma,初時ge想法同你一樣,但係我以過來人身份勸你真係唔好自己嚇自己,向好嗰方面諗la,等你好消息ar!


別墅

積分: 719


11#
發表於 07-4-18 17:31 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

咁多位媽咪,真係好多謝你地,我而家個心定返好多喇!亦都對阿b有返信心.我知佢一定冇事既!

siuwai,我地大家一齊努力,唔好俾自己同bb咁大壓力,順其自然啦!你睇下,依度咁多人都有依d經歷,但到最後都係冇事既,無謂自己再嚇自己喇!我地都會係一樣冇事既!


伯爵府

積分: 15887

畀面勳章


12#
發表於 07-4-18 17:32 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

嗯嗯~~
我淨係想快d過埋呢30日.............


別墅

積分: 719


13#
發表於 07-4-18 17:36 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

唔好咁擔心啦!我完全明白你既心情,等真係好痛苦,但既然我地都控制唔到,就無謂諗咁多啦!大家一齊放鬆d啦!


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


14#
發表於 07-4-18 18:04 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

唔使驚 唔使驚
我都係高危---1:65,又唔係高齡
我初時都好擔心
Monday 係威院抽完絨毛 ($150)
俾多$1,300 做快速測試
頭先5pm有 report la
無事!!!
我相信你都無事ga

btw, 抽絨毛都幾痛同埋幾恐怖
我全程咪埋眼, 我老公睇住就睇到面都青


別墅

積分: 719


15#
發表於 07-4-18 21:03 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

有冇人可以講下抽絨毛既過程俾我聽呀?等我有心理準備都好呀!唔該!


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


16#
發表於 07-4-18 21:44 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

抽絨毛既過程:

醫生會同你照u/s (好似平時產檢咁)
去確定bb位置, 唔好整到佢
then會同你係你肚上打麻醉針 (少少痛啦, 打針咁痛)
我開頭feel到肚入面深處有o的fluid湧出來 (呢個feeling好恐怖)
之後應該係麻醉藥發作,就feel唔到啦
我老公話之後就拮左支超長&幾粗的針入我個肚
跟住, 又拮支大針筒落去
醫生係咁chok呀chok
等的fluid出黎
的fluid出下停下, so又要再chok
我feel到有幾次停頓
成個過程around 5 minutes


複式洋房

積分: 203


17#
發表於 07-4-18 23:04 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

係有少少痛ga,不過千祈要放鬆d,最好係老公陪埋一齊去,因為我全程都唔敢望,我就係因為緊張左,令到子宮收縮,終於第一次抽唔到,要等多半個鐘再抽,拮左兩針ar.....所以你記住要放鬆同埋之前去定廁所!
有d醫生會比兩日假你休息,有d就比一日,如果佢比得一日ge,你都係自己請多一日會好d,因為我個針口都痛左兩日,不過都係少少痛啫!記住到時將個好消息通知我地ar!


別墅

積分: 719


18#
發表於 07-4-19 09:01 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

唔該晒兩位.睇完之後都覺得有少少恐怖,不過為左阿b,就算幾得人驚幾怕都要做.幸好有你地依班媽咪陪住我,又話個過程我聽,等我有定心理準備!我唔會怕既,會盡量放鬆.結果無論係好與壞,始終都要面對.起瑪做左個心都安落d呀!

不過我相信我一定會有好消息話俾你地聽既,我對阿b充滿信心!!


大宅

積分: 1981


19#
發表於 07-4-19 09:26 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

relax, 實冇事, 我 Oscar 係 1:120, 抽胎水, 冇事, 阿仔而家就 lai 4個月 lu ........ 支持你!


別墅

積分: 719


20#
發表於 07-4-19 09:55 |只看該作者

Re: OSCAR高風險

多謝你!放心啦,我心情已經好返好多,不過等既日子確實難捱,我巴不得今日就可以抽喇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo