自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 504


1#
發表於 13-11-27 09:17 |只看該作者
近來朋友讀緊幼兒教學,佢都好努力,個小朋友出世唔耐,生之前都講去讀個幼兒教育既資格,等自己可以教好d個小朋友。咁佢近來做緊份功課係咁問我覺得15年免費教育好唔好!咁我更係覺得好啦!其實現在都做左一半,有學卷,都幫我比左大部分幼稚園學費!大家又覺得好唔好呢?

點評

naviegirl  應全部由政府 公立  發表於 13-11-27 13:54


珍珠宮

積分: 34732


2#
發表於 13-11-27 09:30 |只看該作者
唔好啦, 想吸引或益更多B6 人咩

點評

laalaap    發表於 13-11-27 11:39


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-11-27 09:32 |只看該作者

引用:唔好啦,+想吸引或益更多B6+人咩

原帖由 choco_soup 於 13-11-27 發表
唔好啦, 想吸引或益更多B6 人咩



子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-11-27 09:33 |只看該作者

回覆:大家覺得幼稚園都計係免費教育好唔好?

我覺得最好每個學童都有舊錢,唔好計果間學校有無學券



瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 13-11-27 09:35 |只看該作者
no 幼稚園唔係必需 不如擺多d資源落大專教育


公爵府

積分: 26387


6#
發表於 13-11-27 09:37 |只看該作者

引用:no+幼稚園唔係必需+不如擺多d資源落大專教

原帖由 RSG媽媽 於 13-11-27 發表
no 幼稚園唔係必需 不如擺多d資源落大專教育
我反而覺得幼稚園教育係必須

唔好嘥錢搞埋咩hi dip 毅進喇…


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-11-27 09:39 |只看該作者
我支持錢跟人走....

如果現存學劵制... 都有好多學校離開學劵制... 限制又大....

如果錢跟人走... 個家長可以自己選擇讀咩學校...


子爵府

積分: 10325


8#
發表於 13-11-27 09:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RSG媽媽+於+13-11-27+發表no+

原帖由 nightingale 於 13-11-27 發表
我反而覺得幼稚園教育係必須

唔好嘥錢搞埋咩hi dip 毅進喇…
Agree!! 小朋友細個教好過大個先教,大專班友仔鬼聽你支笛,成日走堂,浪費金錢同時間!

利申:我教過大專&大學



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


子爵府

積分: 14588


9#
發表於 13-11-27 09:43 |只看該作者

回覆:大家覺得幼稚園都計係免費教育好唔好?

唔讚成!其實依家有學卷都好平!加上依家幼稚園好多唔同質素,


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-11-27 09:45 |只看該作者
jacobkit 發表於 13-11-27 09:33
我覺得最好每個學童都有舊錢,唔好計果間學校有無學券

AGREE


男爵府

積分: 7972

2024年龍年勳章


11#
發表於 13-11-27 09:45 |只看該作者

回覆:大家覺得幼稚園都計係免費教育好唔好?

唔贊成,費是引多啲b6!




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 13-11-27 09:46 |只看該作者
nightingale 發表於 13-11-27 09:37
我反而覺得幼稚園教育係必須

唔好嘥錢搞埋咩hi dip 毅進喇…

幼稚園係學前教育
大專我唔係指hi dip毅進 我指大學


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-11-27 09:47 |只看該作者
如果冇蝗蟲爭都唔錯


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-11-27 09:48 |只看該作者
naomichoi 發表於 13-11-27 09:42
Agree!! 小朋友細個教好過大個先教,大專班友仔鬼聽你支笛,成日走堂,浪費金錢同時間!

利申:我教過大專 ...

我唔覺得幼稚園學既野會對第日出社會有幫助


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-11-27 09:48 |只看該作者
當然好啦
但係如果益埋D大陸人既就唔好啦
反面係香港學童可以優先搵到幼稚園唔洗家長憂心好過


水晶宮

積分: 68500


16#
發表於 13-11-27 09:49 |只看該作者
no need for me
otherwise b6 get more


公爵府

積分: 28804

2024年龍年勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-11-27 09:56 |只看該作者
no, don't want to attractive more B6!!


公爵府

積分: 26387


18#
發表於 13-11-27 10:30 |只看該作者

引用:Quote:nightingale+發表於+13-11-27+09:37+

原帖由 RSG媽媽 於 13-11-27 發表
幼稚園係學前教育
大專我唔係指hi dip毅進 我指大學
香港讀大學 (bachelor) 已經好平,政府背後資助唔少啊


男爵府

積分: 8867


19#
發表於 13-11-27 10:47 |只看該作者
反對!!

如果FREE, 咁學校咪用成績來吸引學生報自己果間, 要拎有限資源(學生)RUN 學校麻

即是將小一條線SET 到真係一出世就要跑??

有資助已經很好啦, 生小朋友預洗錢, 唔好咩都覺得正苦有必要出錢囉..

現在收完學卷不同學校都有不同收費, 起碼仲可以彈性選擇多一點,

當然你可以講可以讀私校, 但私校又貴呀, 幾千蚊一個月又比唔起,

留返少少千幾二千蚊的比我選擇可以嗎?

其實好多學校返半日扣咗學卷已經FREE OR 三幾百啦





瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 13-11-27 10:49 |只看該作者
nightingale 發表於 13-11-27 10:30
香港讀大學 (bachelor) 已經好平,政府背後資助唔少啊

補貼degree課程學位唔足夠 有好多degree課程係self finance 即係無補貼 全部要自己比錢


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo