立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2976
翡翠宮
積分: 94880
水晶宮
積分: 59284
原帖由 dinosaurmum 於 13-11-28 發表 係唔係嘅奶咀口太大啊?? 你個奶樽係專飲水定奶同水一齊飲??
原帖由 wahiuma 於 13-11-28 發表 飲奶粉嘅?有無試過用米水開奶?
積分: 92389
siumine76 發表於 13-11-29 13:59 係呀,全奶粉,我都聽過人用米水開奶,係咪清熱?3個月人仔可以飲嗎? ...
禁止訪問
積分: 6769
siumine76 發表於 13-11-29 13:56 個奶樽我係奶同水共用,分開係咪會好D?
別墅
積分: 738
公爵府
積分: 27735
siumine76 發表於 13-11-27 15:12 BB 3個半月人仔,因為便便比較硬,所以餐與餐之間都會俾少少水佢飲,等佢痾便便冇咁辛苦。但係佢飲親水都會 ...
子爵府
積分: 12205
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy