0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2976

BK Milk勳章


1#
發表於 13-11-27 15:12 |只看該作者
BB 3個半月人仔,因為便便比較硬,所以餐與餐之間都會俾少少水佢飲,等佢痾便便冇咁辛苦。但係佢飲親水都會嗆喉(我用chu chu 十字奶咀頭餵)。我想問其他BB會唔會都有咁既情況?有冇方法餵水唔易嗆親?thx




翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 13-11-28 15:55 |只看該作者
飲奶粉嘅?有無試過用米水開奶?


水晶宮

積分: 59284


3#
發表於 13-11-28 17:34 |只看該作者
係唔係嘅奶咀口太大啊??
你個奶樽係專飲水定奶同水一齊飲??


大宅

積分: 2976

BK Milk勳章


4#
發表於 13-11-29 13:56 |只看該作者

引用:係唔係嘅奶咀口太大啊??你個奶樽係專飲水

原帖由 dinosaurmum 於 13-11-28 發表
係唔係嘅奶咀口太大啊??
你個奶樽係專飲水定奶同水一齊飲??
個奶樽我係奶同水共用,分開係咪會好D?





大宅

積分: 2976

BK Milk勳章


5#
發表於 13-11-29 13:59 |只看該作者

引用:飲奶粉嘅?有無試過用米水開奶?

原帖由 wahiuma 於 13-11-28 發表
飲奶粉嘅?有無試過用米水開奶?
係呀,全奶粉,我都聽過人用米水開奶,係咪清熱?3個月人仔可以飲嗎?




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 13-11-29 14:05 |只看該作者
飲奶同飲水奶樽有分開,飲水奶咀頭要細D.


翡翠宮

積分: 94880


7#
發表於 13-11-29 14:16 |只看該作者
siumine76 發表於 13-11-29 13:59
係呀,全奶粉,我都聽過人用米水開奶,係咪清熱?3個月人仔可以飲嗎?



...
3個月可以飲嘅喇,一日一次就OK,有改善之後可以隔一日或者兩日


禁止訪問

積分: 6769


8#
發表於 13-11-29 15:23 |只看該作者

回覆:BB飲水問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59284


9#
發表於 13-11-30 21:19 |只看該作者
siumine76 發表於 13-11-29 13:56
個奶樽我係奶同水共用,分開係咪會好D?
當然分開用會好啲~~一直都唔會一齊飲~~


別墅

積分: 738


10#
發表於 13-12-4 13:07 |只看該作者
我用針筒慢慢向佢咀边吱少少, 咁比佢飲


公爵府

積分: 27735


11#
發表於 13-12-4 13:52 |只看該作者
siumine76 發表於 13-11-27 15:12
BB 3個半月人仔,因為便便比較硬,所以餐與餐之間都會俾少少水佢飲,等佢痾便便冇咁辛苦。但係佢飲親水都會 ...
我之前用初生嬰兒奶瓶喂水,個口好細噶,唔會嗆親,你都可以試下噶


子爵府

積分: 12205

畀面勳章


12#
發表於 13-12-4 15:59 |只看該作者

回覆:BB飲水問題

分開用其他奶咀啦,太大係會漏同濁到架


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo