烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5632


1#
發表於 07-4-24 14:35 |只看該作者

請問豬頸肉or豬臉肉?

請問凍肉鋪賣的豬頸肉係頸肉定臉肉? 係咪同雞一樣, d針係打係頸到, 唔好食d頸肉?


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


2#
發表於 07-4-24 14:54 |只看該作者

Re: 請問豬頸肉or豬臉肉?

凍肉舖賣啲豬頸肉,唔係頸部嘅肉,只係豬臉頰嘅肉,有冇打針,就唔知咯?


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 07-4-25 10:29 |只看該作者

Re: 請問豬頸肉or豬臉肉?

記憶中針唔會打係面部, 多數打 "pat pat" - 我家以前是養雞和豬的. 同豬打針跟同人打針唔同 - 唔會用酒精棉同豬先行消毒. 用的是快閃式 - 一野篤落去即閃.

人家說不要食豬頸肉原因係頸部有很多淋巴腺. 但街市賣的其實是"臉珠肉".

同雞打"荷爾蒙"葯大概是出生後第100天, 打後要25天才可賣. 只有"荷爾蒙"葯是打在頸部.

雞出生後
約第7天 - 滴鼻 - 把葯水滴入鼻孔
約第14天 - 刷肛 - 把葯水用刷在肛門擦一下
約第21天種痘 - 用刺針沾上葯水在雞中翼較薄的部位刺一下
以上3個次序可能會倒轉. 畢竟是多年前的事
約第28打針 - 新城病 - 如染上此病, 雞會扭轉擺左腹下, 難分上下左右仲好容易死 ! 這針打入雞胸肉位置.

然後要切咀 - 有一部機轉門用來切咀, 小雞在個多月大門始喜歡好勇鬥狠, 尢其天氣脾氣就特別差, 容易打鬥 - 用佢個咀抯甩對方D羽毛, 所以要切咀, 再長出再切.

bbrma 寫道:
請問凍肉鋪賣的豬頸肉係頸肉定臉肉? 係咪同雞一樣, d針係打係頸到, 唔好食d頸肉?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo