自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


1#
發表於 13-12-12 12:28 |只看該作者
平時極少整西蘭花, 尋晚99拎左2個上黎我屋企, 我諗住今晚整左佢, 請問除左用黎炒帶子(c6同阿女都唔食帶子), 重可以點煮 , 今晚屋企咩配料餸都冇, 今日放工會去吉吉島超市買.


侯爵府

積分: 20211


2#
發表於 13-12-12 12:29 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

鮮尢


侯爵府

積分: 24325


3#
發表於 13-12-12 12:29 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好??

我中意抄鮮魷,加蝦醬



點評

麟媽媽  Me too  發表於 13-12-12 13:00
yeikaki  yes , agree  發表於 13-12-12 12:41
海妮  呢個我, 不過c6唔食  發表於 13-12-12 12:33


男爵府

積分: 9858


4#
發表於 13-12-12 12:29 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

魷魚,豬頸肉,蝦



子爵府

積分: 13857


5#
發表於 13-12-12 12:30 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

臘肉都好味

點評

海妮  屋企冇臘肉  發表於 13-12-12 12:35


珍珠宮

積分: 30685


6#
發表於 13-12-12 12:30 |只看該作者

回覆:海妮 的帖子

炒牛肉



點評

海妮  呢個吉吉島買到, 可以諗諗  發表於 13-12-12 12:36


大宅

積分: 3119


7#
發表於 13-12-12 12:30 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

焗芝士
蝦仁

點評

海妮  阿女好芝士喎, 可以諗諗  發表於 13-12-12 12:36


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-12-12 12:31 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好??

芝士焗



望咩呀望


男爵府

積分: 8594


9#
發表於 13-12-12 12:31 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

就咁蒜蓉炒都好好咪

點評

x_kathy_o  good  發表於 13-12-12 13:04
小肥楊    發表於 13-12-12 12:37
jekt    發表於 13-12-12 12:33


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


10#
發表於 13-12-12 12:32 |只看該作者
回覆 koey_0611 的帖子

吉吉島唔知有冇鮮尤賣, 不過c6同阿女唔好海鮮類, 炒鮮尤睇怕得我一個人食.


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


11#
發表於 13-12-12 12:33 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

蝦醬
牛肉


子爵府

積分: 10690


12#
發表於 13-12-12 12:33 |只看該作者
炒瘦肉, 炒雞脾肉...好好味..


珍珠宮

積分: 41589


13#
發表於 13-12-12 12:33 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好??

蒜蓉清炒,炒魚鬆




翡翠宮

積分: 78964


14#
發表於 13-12-12 12:34 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好??

芝士焗,撒d火腿茸/煙肉茸喺面



點評

ginniefong221  我最愛!!  發表於 13-12-12 13:08
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 5940


15#
發表於 13-12-12 12:35 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

蒜蓉炒,炒肉片、牛肉,都好好味


別墅

積分: 631


16#
發表於 13-12-12 12:36 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

白汁西蘭花


珍珠宮

積分: 39335


17#
發表於 13-12-12 12:36 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

帶子


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


18#
發表於 13-12-12 12:37 |只看該作者
bebebibi 發表於 13-12-12 12:31
芝士焗
我未試過芝士焗西蘭花, 要先灼熟先嗎


公爵府

積分: 28742

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 瞓得好勳章


19#
發表於 13-12-12 12:37 |只看該作者

回覆:西蘭花.....煮咩好

來來去去都係雞脾肉,牛肉,鮮魷,有時就清炒或者整芝士焗囉

⋆☆知足常樂


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


20#
發表於 13-12-12 12:38 |只看該作者
雙菇西蘭花....草菇, 東菇, 金菇, 雞脾菇都得

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo