自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 07-5-10 12:19 |只看該作者

請問介食奶嘴/手指果d手指水响邊道買? thx

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11957


2#
發表於 07-5-10 12:26 |只看該作者

Re: 請問介食奶嘴/手指果d手指水响邊道買? thx

係萬0買過...不過唔記得幾錢....


大宅

積分: 2177


3#
發表於 07-5-10 12:31 |只看該作者

Re: 請問介食奶嘴/手指果d手指水响邊道買? thx

萬寧有得賣
我買比bb試過, 比bb試之前我自己都試下d味先敢比bb試, 係幾苦既, 但我個b試第一啖就變臉(覺得苦), 唔知係咪佢果時太鍾意食手, 結果苦都照食, 所以買黎用左一次都冇再用lu, 如果食手唔係太嚴重, 就唔好用喇, 其實只要佢一食手, 你就"蚊"返佢隻手出黎, 過一段時間佢就知道, 唔會再食架la, 而家我個b都唔食手lu


諾行諾希的網誌  http://hk.myblog.yahoo.com/lorenlam822兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。(詩 127:3)


男爵府

積分: 6558


4#
發表於 07-5-10 13:23 |只看該作者

Re: 請問介食奶嘴/手指果d手指水响邊道買? thx

我以為我個仔係咁,原來都有人同我一樣,我有繼續用呀,都係一食就"蚊"返出嘢,不過都好過冇,呢幾晚我就辛苦啲,佢好難先訓得著,佢剩係訓覺先食

mykaren 寫道:
萬寧有得賣
我買比bb試過, 比bb試之前我自己都試下d味先敢比bb試, 係幾苦既, 但我個b試第一啖就變臉(覺得苦), 唔知係咪佢果時太鍾意食手, 結果苦都照食, 所以買黎用左一次都冇再用lu, 如果食手唔係太嚴重, 就唔好用喇, 其實只要佢一食手, 你就佢隻手出黎, 過一段時間佢就知道, 唔會再食架la, 而家我個b都唔食手lu


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo