婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9754


1#
發表於 13-12-23 14:56 |只看該作者
我地一早到99屋企,(又係最早果個). 45分鐘後, 大嫂先到.
姑9抱住我囡食飯. 而bb 差不多夠鐘食奶開始喊, 老公起身想抱走個囡.
姑9立即話[你坐低, 咪又得佢喊下,唔洗一喊就餵.] 我老公真係坐返低 ?!!!
我兩下食完碗飯, 入房開奶.

姑9叫老公俾支奶給99 餵. 99 以前只餵人奶, 識鬼餵?! 妹妹越來越肚餓, 喊到拆天.
我立即抱番bb 入房,自己餵.

姑9兩個囡一入門口,叫肚餓,就食燒肉. 我bb 夠鐘食奶,就唔可以食奶?!!
果晚入房餵完, 立即離開99 屋企. 班人當bb 係玩具, 鍾意就抱,要換片果陣,就怕dirty. 個個彈開曬.
老公<-我即晚丙左佢.



侯爵府

積分: 23500


2#
發表於 13-12-23 15:04 |只看該作者
你問下姑9 BB唔好一喊就餵,咁應該喊幾耐至可以餵呢?
呢D係本能,肚餓就要食,點解要白白捱餓?佢地係唔係肚餓都要等半個鐘後至食野?
下次唔好再理佢地,BB肚餓就餵.


男爵府

積分: 6516


3#
發表於 13-12-23 15:05 |只看該作者

回覆:做冬,食完即走!

你c6係抵比人丙,唔識堅持


公爵府

積分: 25538


4#
發表於 13-12-23 16:05 |只看該作者
佢由佢講, 您由您餵....唔洗嬲, 好少事.


子爵府

積分: 10478


5#
發表於 13-12-23 16:08 |只看該作者

回覆:做冬,食完即走!

我認為唔係bb一喊幾時餵嘅問題,係你姑9問題,唔識尊重人,最憎啲親戚覇住人地個b,然後扮晒專家,你c6抵炳



Hi


水晶宮

積分: 74328


6#
發表於 13-12-23 17:56 |只看該作者
我每次睇到呢D post就好扯火
你C6當然要丙啦,
比著我,姑9再多多事實,我同佢反面添呀.


子爵府

積分: 13243


7#
發表於 13-12-23 18:09 |只看該作者

回覆:做冬,食完即走!

係呀……d 賤姑狗唔鐘意比奶bb食架!話要喊耐d先可以食……賤人


男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


8#
發表於 13-12-23 18:14 |只看該作者
本帖最後由 miumiu250 於 13-12-23 18:14 編輯

BB 真係好肚餓先會喊啦

咁喊就要餵架啦,最憎依D雙重標準既人


男爵府

積分: 9754


9#
發表於 13-12-23 18:21 |只看該作者
好憎姑9當自己太上皇后. 全屋企要聽佢支笛.
大囡未叫肚餓, 佢就話要開飯俾大囡食?!

我教大囡吃飯要一家人坐定定, 等長輩起筷先.
論職位. 姑9只係我公司既庶務組.
如果唔係尊重老公. 我一定用訓示員工既口吻同佢講野.


複式洋房

積分: 435


10#
發表於 13-12-23 18:38 |只看該作者
回覆 kmmum 的帖子

岩唔岩都好,果個系你個B唔系你姑奶個B,唔識尊重人甘!每個人都有自己既一套習慣同方法。咪亂去干涉啦


大宅

積分: 1938


11#
發表於 13-12-23 19:11 |只看該作者

回覆:做冬,食完即走!

D姑奶成日以為自己年紀大,年紀細既就要聽晒佢話




珍珠宮

積分: 31496


12#
發表於 13-12-23 19:14 |只看該作者

回覆:做冬,食完即走!

丙完c6 下次佢識做架啦,唔好咁嬲啦


子爵府

積分: 11774


13#
發表於 13-12-23 19:16 |只看該作者

回覆:kmmum 的帖子

好衰格


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo