網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16263


1#
發表於 20-3-25 02:47 |只看該作者
想買幾個鐵貨架置物,柱長1.8米(用普通快遞袋包)層板(用紙箱),係分開包裝,三個共大約40kg重,想請問邊間集運收費平啲?好啲?係咪一般超過1.5米就要額外有附加費?體積費?
大家有咩好推薦?


大宅

積分: 2102


2#
發表於 20-3-25 12:34 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-3-25 02:47
想買幾個鐵貨架置物,柱長1.8米(用普通快遞袋包)層板(用紙箱),係分開包裝,三個共大約40kg重,想請問 ...

「點對點」集運,2米內不收附加費,只計實重,運體積大、長的最安心,但留意,每15個運單號收一次首重($40-連送住宅費用)


大宅

積分: 4582


3#
發表於 20-3-26 09:55 |只看該作者

回覆樓主:

我用過幾次增益,鉄架床過2米,不是用网上登記貨品的,只是用訊息溝通,加D錢送埋上樓
付製这行话€N8qi1ixfGL7€转移至(emoji)τáǒЬáǒ(emoji)【增益集运广东惠州到香港专线 到住宅】;或https://m.tb.cn/h.VUDT9Q0?sm=f75693 點击鏈→接,再选择瀏..覽●噐○dakai


伯爵府

積分: 16263


4#
發表於 20-3-26 13:27 |只看該作者
ryan12151215 發表於 20-3-25 12:34
「點對點」集運,2米內不收附加費,只計實重,運體積大、長的最安心,但留意,每15個運單號收一次首重($4 ...

感謝你的回覆,即係首重20蚊再加20蚊送上門?送貨之前佢會唔會有電話通知㗎?


伯爵府

積分: 16263


5#
發表於 20-3-26 13:28 |只看該作者
abObu 發表於 20-3-26 09:55
我用過幾次增益,鉄架床過2米,不是用网上登記貨品的,只是用訊息溝通,加D錢送埋上樓
付製这行话€N8qi1ixfGL7 ...

感謝你的回覆,我見到好似有附加費喎,其實唔係好睇明,附加費即係幾多錢


大宅

積分: 2102


6#
發表於 20-3-26 15:23 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-3-26 13:27
感謝你的回覆,即係首重20蚊再加20蚊送上門?送貨之前佢會唔會有電話通知㗎?
...

首重是40元(已包上門費用),必須要送上門,打包時,你留言,他送貨會通知你先。


大宅

積分: 4582


7#
發表於 20-3-26 15:34 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-3-26 13:28
感謝你的回覆,我見到好似有附加費喎,其實唔係好睇明,附加費即係幾多錢
...

你pm佢問清楚收費先決定


伯爵府

積分: 16263


8#
發表於 20-3-28 23:06 |只看該作者
ryan12151215 發表於 20-3-26 15:23
首重是40元(已包上門費用),必須要送上門,打包時,你留言,他送貨會通知你先。
...

另外想問下,呢間可否送面粉/食品?口罩又唔知得唔得?


大宅

積分: 2102


9#
發表於 20-3-29 07:30 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-3-28 23:06
另外想問下,呢間可否送面粉/食品?口罩又唔知得唔得?

呢間無試過,如果想咩都送,就「hotbuy」啦!


伯爵府

積分: 16263


10#
發表於 20-3-29 10:11 |只看該作者
ryan12151215 發表於 20-3-29 07:30
呢間無試過,如果想咩都送,就「hotbuy」啦!

thank you!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo