君瑤媽 寫道:
我都結了婚10年, 我覺得如果當中係有問題發生(不論心理生理)都要唔好怕老土, 坦白地傾清楚先至最緊要, 你唔聲佢唔又聲, 問題的結就愈來愈緊解不開了!
kcpak 寫道:
有試過.....好多次
佢只會覺得我煩,又講呢d野,佢成日話結左婚就係咁
跟住就開始發脾氣話唔駛搵食咩,仲比多d野佢煩....
好似早排我,囝,同個囡,,三個一齊病左,我好辛苦...
頂唔順打比佢,佢係新屋裝修緊,我話比佢知我好
唔舒服,頂唔順啦.....佢話我:咁點呀,,係咪唔搬啦~~
你覺得我仲有咩好同佢講 :-| [quote]
君瑤媽 寫道:
我都結了婚10年, 我覺得如果當中係有問題發生(不論心理生理)都要唔好怕老土, 坦白地傾清楚先至最緊要, 你唔聲佢唔又聲, 問題的結就愈來愈緊解不開了!
b咕 寫道:
[quote]
君瑤媽 寫道:
我都結了婚10年, 我覺得如果當中係有問題發生(不論心理生理)都要唔好怕老土, 坦白地傾清楚先至最緊要, 你唔聲佢唔又聲, 問題的結就愈來愈緊解不開了!
