自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5099


1#
發表於 12-4-25 09:03 |只看該作者
今早聽到新聞說單非孕婦沒床位…其實中港婚姻一開始,當事人就知道伴侶並非香港人…只是因為有雙非問題,大家就慢慢接受了單非,因為衰極都有一方是港人,但其實他們都是五十步笑百步,大家都非香港居民…他們早該預算的,大家說是嗎?

點評

topkidsmom  應該一視同人  發表於 12-4-25 10:32


男爵府

積分: 6040


66#
發表於 12-4-26 01:53 |只看該作者

引用:即係好似買樣野,+講明要原產地至有平保養,+

原帖由 Edithcsm 於 12-04-25 發表
即係好似買樣野, 講明要原產地至有平保養, 要本地保養就收得好貴嘅, 咁你都要買, 以後有咩維修保養咪返原產 ...
好到 point!




瑪瑙宮

積分: 139316

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 12-4-26 01:53 |只看該作者

引用:我覺得單非應該享有香港生仔既權利...錯,+

原帖由 sweeticandy 於 12-04-25 發表
我覺得單非應該享有香港生仔既權利...

錯, 只係不停衝關既雙非..
唔係唔比,係領取咗合法身份先,可以拎咗hkid先生

我老公係外藉,我都係有合法居留先生




子爵府

積分: 10780


64#
發表於 12-4-26 01:40 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我都唔明佢地點解唔返大陸生,通常一年左右就申請到落黎,未申請到用雙程證都可以過黎住住先 ,使乜一定要落黎生呢?





男爵府

積分: 5099


63#
發表於 12-4-26 00:12 |只看該作者
小蜜豐 發表於 12-4-25 11:29
說穿了,單非果D晌到搵著數之嘛

未有雙非問題之前,佢哋咪又係要返大陸生,再排隊拎單程證嚟香港?
真係幾同意⋯


男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


62#
發表於 12-4-25 23:59 |只看該作者

引用:Quote:Sumyeema1+發表於+12-4-25+11:01+我

原帖由 hope321 於 12-04-25 發表
我有建議:單非媽生完亞B後,順便驗埋DNA,如果亞B真係結婚証書上嗰個香港男人的話,香港政府濶佬啲打個八折優 ...
同意!其實我不只一次聽過港男娶B6生埋B到女人取ID後先話個B唔係港男B6女人真係恐怖
仲有公屋屋邨好多人搵啲坐公園綜援阿伯俾$假結婚,所以單非都應一視同人,循正常手續程序申請個B來港。




子爵府

積分: 10195


61#
發表於 12-4-25 23:40 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-4-25 11:01
我同情單非
始終爸爸系香港人
bb 出世后, 有香港家人照顧
我有建議:單非媽生完亞B後,順便驗埋DNA,如果亞B真係結婚証書上嗰個香港男人的話,香港政府濶佬啲打個八折優惠,好嗎?

咁可能會少咗好多單非媽.


大宅

積分: 1133


60#
發表於 12-4-25 19:00 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我覺得單非ok. 是關而家真係越來越多香港男人無本事娶香港女人做老婆。




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


59#
發表於 12-4-25 18:48 |只看該作者
單非終有一日會變做HK人架..
咪等做左HK人先生囉..
由DAY 1你要異地變..就預左會有好多問題..
生仔..只係其中一個問題姐..

如果一結婚就申請落黎HK.應該都唔會要等10年8年先落到黎掛.
我見仔仔好多同學既媽咪...都係申請左黎HK先生小朋友...
依D新移民咁守規矩...冇人會難為佢地喎


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


58#
發表於 12-4-25 18:41 |只看該作者

單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

唔同情單非喎:;pppp:佢哋1早知架麻.


唔滿意.記得見到HK ID嘅男人唔好嫁.





水晶宮

積分: 56920


57#
發表於 12-4-25 18:36 |只看該作者
chowqv 發表於 12-4-25 18:14
你要攪清楚,咩糸單非!
阿媽糸香港人,唔糸你講既香港單非。
糸要屈既話,等法庭去判。

根本就係o羅黎拗, 夾硬拉埋D"非港人丈夫的港人媽媽"落水. 唔知有乜居心....

點評

Edithcsm  agree  發表於 12-4-25 22:02


子爵府

積分: 11206


56#
發表於 12-4-25 18:27 |只看該作者
本帖最後由 豆丁 於 12-4-25 18:29 編輯
小蜜豐 發表於 12-4-25 11:29
說穿了,單非果D晌到搵著數之嘛
未有雙非問題之前,佢哋咪又係要返大陸生,再排隊拎單程證嚟香港?
以前都係咁做,點解而家你哋可以跳過正常程序打尖嚟香港生?
唔好話咩香港出世快D讀書快D追得上,你揀得異地戀就要諗清楚條路都點行,
唔係成日行出嚟話政府唔支持冇支援!而家香港政府迫你返大陸娶老婆咩



男爵府

積分: 8569


55#
發表於 12-4-25 18:22 |只看該作者

引用:其實單非問題有幾難解決?分娩費+-+非永久

原帖由 LingChiBaBa 於 12-04-25 發表
其實單非問題有幾難解決?

分娩費 - 非永久居民價
在單非應包括每天150的配額內面!




男爵府

積分: 8569


54#
發表於 12-4-25 18:19 |只看該作者

引用:我覺得單雙非都要一視同人,+唔應該分開處理

原帖由 goldvia 於 12-04-25 發表
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世 ...
agree




水晶宮

積分: 56920


53#
發表於 12-4-25 18:16 |只看該作者
小蜜豐 發表於 12-4-25 17:49
應該係滿7年先有永久身分證+香港價
批咗單程證但係未夠7年都係要比貴價
不是喎, 醫療費方面, 凡香港居民就香港價.

香港居民, 包括: 未滿7年的新移民, 來港工作/讀書的人, 外庸.


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


52#
發表於 12-4-25 18:14 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 18:00
即係單非有居港權, 對不?

你要攪清楚,咩糸單非!
阿媽糸香港人,唔糸你講既香港單非。
糸要屈既話,等法庭去判。
由始至終,香港都無話因為結左婚一定要俾居留權。
你掉返轉,父親糸外國人,媽媽糸非當地居民,
佢地決定糸爸爸既國家出世,糸唔糸一定理所當然有居留權?
家下又無得預約,衝關既,已經犯法啦。人地講明7個月唔俾黎香港。
請問單非唔過期居留,點生?
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 5099


51#
發表於 12-4-25 18:10 |只看該作者


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-4-25 18:05 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+12-4-25+17:19+我有

原帖由 小蜜豐 於 12-04-25 發表
應該係滿7年先有永久身分證+香港價
批咗單程證但係未夠7年都係要比貴價
原來係咁,咁明知好心拎咗身份証先生啦




子爵府

積分: 12801


49#
發表於 12-4-25 18:00 |只看該作者
chowqv 發表於 12-4-25 17:56
邊個入產房呢?阿媽用緊糸本地居民既權利。


即係單非有

居港權, 對不?


To be or not to be  that is the question~


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


48#
發表於 12-4-25 17:56 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 16:51
單非個老母係香港人的話, 應該係香港定大陸生??
洗唔洗俾雙非價?? 個細路有無居港權??? ...

邊個入產房呢?阿媽用緊糸本地居民既權利。

不知所謂的乙陸!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo