想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1253


1#
發表於 12-7-22 22:57 |只看該作者
我新轉了一個中醫,佢叫我量體溫,我今個月第一次度,佢話個高溫冇咁好,你地話係咪真係咁冇機呢?
myphoto.jpg




大宅

積分: 1253


27#
發表於 12-7-25 19:30 |只看該作者

回覆:kikibabyboy 的帖子

Um...我個中醫叫我最好朝早6至8點之間量!但我覺得每日差唔多時間應該ok!




大宅

積分: 3610


26#
發表於 12-7-25 10:38 |只看該作者
回覆 Money18 的帖子

不是同一日,,有時沒事做就訓晚咗,,發覺如我7am量和9am量的分別..
有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


大宅

積分: 1253


25#
發表於 12-7-24 22:16 |只看該作者
回覆 kikibabyboy 的帖子

其實要每日差不多時候量,仲要之前幾個鐘靜止 ! 你7點量完,9點又量 。。。係咪同一日?


大宅

積分: 3610


24#
發表於 12-7-24 21:15 |只看該作者

回覆 回覆:Money18的帖子

你知道嗎?如我7點量,大約36.6到。但如9點量,就37.1到。所以哪個作準,我就不知道。



有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


禁止訪問

積分: 8310


23#
發表於 12-7-24 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1253


22#
發表於 12-7-24 17:07 |只看該作者

回覆:kikibabyboy 的帖子

一般7點喇,總之醒咗就量,唔係就會轉身郁,好似又會唔準!




大宅

積分: 3610


21#
發表於 12-7-24 11:11 |只看該作者

回覆 回覆:Money18的帖子

你早上幾多點量嫁?



有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


大宅

積分: 1253


20#
發表於 12-7-23 23:36 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

希望好似你咁快




大宅

積分: 3358


19#
發表於 12-7-23 20:52 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

搵到啦!thx!!




大宅

積分: 3358


18#
發表於 12-7-23 20:50 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

請問去邊睇到你體温既分享?




別墅

積分: 544


17#
發表於 12-7-23 20:42 |只看該作者
Money18 發表於 12-7-23 20:12
咁即係點呢?


你們好呀,你看我的post 也有分亨其實我體溫都唔係好高架jar
我已check左..應該都bingo 架啦


大宅

積分: 1253


16#
發表於 12-7-23 20:12 |只看該作者
咁即係點呢?


大宅

積分: 1651


15#
發表於 12-7-23 11:24 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

咁低成點至為之好?高又要高成點叫好?




子爵府

積分: 10310


14#
發表於 12-7-23 11:16 |只看該作者

引用:唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.

原帖由 草子@ 於 12-07-23 發表
唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得 ...
我低溫係35.5




子爵府

積分: 10310


13#
發表於 12-7-23 11:15 |只看該作者

引用:唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.

原帖由 草子@ 於 12-07-23 發表
唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得 ...
我低溫係35.5




子爵府

積分: 11893


12#
發表於 12-7-23 09:25 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得唔夠耐




大宅

積分: 1253


11#
發表於 12-7-23 09:04 |只看該作者

回覆:ankielaw51 的帖子

你有冇睇中醫?




大宅

積分: 1253


10#
發表於 12-7-23 09:02 |只看該作者

回覆:ankielaw51 的帖子

Oh...家計會都以36.7嚟分高低!?咁低係咪就係冇機呢?好灰!




子爵府

積分: 10310


9#
發表於 12-7-23 08:55 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

我都係好低溫,最高得36.5,六月份開始我已放鬆心情,但今個月都唔知想點,已遲19日嘛!49日,仲未肯嚟又未有,想點呀!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo