家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


241#
發表於 22-4-16 13:15 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-15 18:11
呢排好興既NMN, 我剛買左一盒最低濃度既來試,如果跟佢份量食,一個月已經要$900
...

$900 都唔貴,食花膠仲貴


大宅

積分: 4478


242#
發表於 22-4-16 13:25 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-15 23:17
我都打算退休後繼續醫美架,老先要做嘛!

不過我睇過覺得thermage嗰啲都唔啱我,所以我都係預2000元一個 ...
thermage可以去頸紋同虎紋,我仲諗緊,但實在太貴。
另外,我覺得電能同長建揀,我揀長建,但急上到$53.....
我試過炒內銀,除淨前放,賺嘅唔多,但勝在錢可以靈活d。


琥珀宮

積分: 169637


243#
發表於 22-4-16 13:35 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 13:25
thermage可以去頸紋同虎紋,我仲諗緊,但實在太貴。
另外,我覺得電能同長建揀,我揀長建,但急上到$53.... ...

我自己接受年紀上慢慢容顏老去,唔會太花錢去keep(我覺得做醫美好容易走火入魔),最多也只會久唔久打下斑,當然適量面部保養係需要,但其實也不用太昂貴既護膚品。保健食品也食多種類,不過網購好平,全部都係有限錢。
反而我認為保持健康飲食及運動去keep住身型及健康重要得多,希望老得有活力,可以去世界各地旅行,才算係優質退休生活


大宅

積分: 4478


244#
發表於 22-4-16 13:54 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 09:41
請問你買過邊隻公用股有咁好升幅?
個位會員意思係有d股票公佈股息後,因為派息好,就多人入貨,股價就炒上,如果炒得咁上下,如果升幅比股息高又或者同收嘅股息差唔多,就賣出賺波幅而非收股息。
三、四厘係個幾隻香港公用股呢幾年嘅息率。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


245#
發表於 22-4-16 13:56 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 13:25
thermage可以去頸紋同虎紋,我仲諗緊,但實在太貴。
另外,我覺得電能同長建揀,我揀長建,但急上到$53.... ...

我估你年紀應該細過我,咁快要去頸紋同虎紋?


大宅

積分: 4478


246#
發表於 22-4-16 14:01 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 13:56
我估你年紀應該細過我,咁快要去頸紋同虎紋?
研究得嚟差唔多啦!真係唔知炒幾多轉股先有呢d閒錢。
(我頸紋真係好勁,虎紋就正常地有,但有一邊明顯深d,我去打斑有影相,睇到呢大半年分別)
講返隻#1038, #0002,有咩意見?


禁止訪問

積分: 12573


247#
發表於 22-4-16 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


248#
發表於 22-4-16 14:09 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 10:57
咁我留意下電能同長江基建先,3988我等緊派息後買,上次2.6錯過咗
...
呢隻七月先除淨,假設你目標係賺5-6%,又假設你現價入,又真係炒上去$3.3,咁已經達標,可以出售賺差價,唔使等七月派息。

係假設,假設,假設。重要嘅要講三次。我無打算買,純粹分享。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


249#
發表於 22-4-16 14:14 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 14:09
花膠一斤千幾蚊,我都煲到幾次,但係又唔會個個星期煲喎!而且食NMN, 都仲要買花膠嘛!
...

呢包唔止,可能我太鍾意買花膠,所以覺得貴。
16500896665649220496231061557944.jpg


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


250#
發表於 22-4-16 14:15 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 14:09
呢隻七月先除淨,假設你目標係賺5-6%,又假設你現價入,又真係炒上去$3.3,咁已經達標,可以出售賺差價,唔 ...

3988資金流走緊,可以等下


大宅

積分: 4478


251#
發表於 22-4-16 14:23 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 14:14
呢包唔止,可能我太鍾意買花膠,所以覺得貴。
正啊!
我都好喜歡,但我一年都未必食到一次。
無我嘅事,我都係出返去先啦。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


252#
發表於 22-4-16 14:26 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 14:01
研究得嚟差唔多啦!真係唔知炒幾多轉股先有呢d閒錢。
(我頸紋真係好勁,虎紋就正常地有,但有一邊明顯深d ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 14:27 編輯

我就暫時冇頸紋,虎紋就開始有少少。我唔會花太多錢喺美容方面,反而著重養生,從內到外調理,supplements亦少食。不過我唔化妝,可能因為咁,皮膚質素還可以,冇乜毛孔或其他皮膚問題,塊面算紅潤有光澤,所以唔需要花太多錢喺塊面度。花少咗錢喺美容,喺投資學角度,已經係賺咗

#2,#1038 現價我唔會入,反正唔急買,我會慢慢等機會。


禁止訪問

積分: 12573


253#
發表於 22-4-16 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19602


254#
發表於 22-4-16 14:31 |只看該作者
哈利媽 發表於 22-4-16 09:32
其實我唔係好識股票,不過都有用一部份錢買啲增加收入,我買嘅方法主要係只入高息股(4厘以上,主要籃籌, ...

我入收息股打算長揸,就算股價升左20%都唔會輕易放,如果放一係對間公司前景冇信心或者同行業中發現更優質目標
我用HSBC 一買一賣都差唔多成1%使費亦係另一個原因我多買入少賣出


禁止訪問

積分: 12573


255#
發表於 22-4-16 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


256#
發表於 22-4-16 14:34 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 14:26
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 14:27 編輯

我就暫時冇頸紋,虎紋就開始有少少。我唔會花太多錢喺美容 ...
即係第一季可以休息?請俾多意見,多謝多謝。
我宜家只係花錢打斑同防曬,其他實在太貴。


伯爵府

積分: 19602


257#
發表於 22-4-16 14:34 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 14:14
呢包唔止,可能我太鍾意買花膠,所以覺得貴。

講講吓講到花膠
呢包靚野,幾錢斤?


大宅

積分: 4478


258#
發表於 22-4-16 14:41 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 14:28
我留意下先,你炒股咁叻,唔駛買內銀啦!
Thermage打臉會瘦面,唔啱我,我已經面太瘦,減肥都要就住,加上 ...
炒股叻就咩都可以買,炒股唔叻就真係唔好買。
我煤氣都蝕到死,又點會無蝕其他?明顯就係蝕先唔敢再買啦。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


259#
發表於 22-4-16 14:46 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-16 14:34
講講吓講到花膠
呢包靚野,幾錢斤?

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 14:48 編輯

花膠蟲草,都係我投資嘅一部份
呢包花膠筒唔係靚嘢,鰵肚公先至正。呢包喺朋友舖頭買,好似二三千,都唔太記得確實價錢。

btw, 都係講返收息股,離晒題


琥珀宮

積分: 169637


260#
發表於 22-4-16 14:47 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 14:32
我都係,唔會想太膠嗰啲,所以keep住一個月打次laser ok。

網購nmn唔知可唔可靠?有冇效果?如果試完覺得 ...

網購,食落口既,只幫襯大網站,選擇大牌子

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo