家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


大宅

積分: 4478


281#
發表於 22-4-17 16:13 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 16:58
9字頭識得郁嗰隻
除咗中資,有冇港資範圍可以考慮下?


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


282#
發表於 22-4-17 23:22 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-17 16:13
除咗中資,有冇港資範圍可以考慮下?

自己有心水,長倉亦有貨,不過唔敢推介,見諒


大宅

積分: 4478


283#
發表於 22-4-17 23:43 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:22
自己有心水,長倉亦有貨,不過唔敢推介,見諒
到你心情大好時,歡迎隨時PM我心水,又或者話我知你想收養食冬蟲夏草嘅契女。
放心,討論討論。我未到人講隻冧巴就狗衝去買。上年放股票時,計劃今年唔入巿,暫時呢個諗法仲未改變。換馬會考慮,但可能再睇下先。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


284#
發表於 22-4-17 23:48 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-17 23:43
到你心情大好時,歡迎隨時PM我心水,又或者話我知你想收養食冬蟲夏草嘅契女。
放心,討論討論。我未到人講 ...

或者咁,到買得嘅時候,我 PM 你 ,如果你唔介意


大宅

積分: 4478


285#
發表於 22-4-17 23:53 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:48
或者咁,到買得嘅時候,我 PM 你 ,如果你唔介意
你指花膠、冬蟲夏草?嘻嘻。我今日都買咗袋幾廿蚊嘅急凍花膠,我都要學做上等人。唔知真定假,只係想買下嘢開心下。
隨時可以PM。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


286#
發表於 22-4-17 23:57 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-17 23:53
你指花膠、冬蟲夏草?嘻嘻。我今日都買咗袋幾廿蚊嘅急凍花膠,我都要學做上等人。唔知真定假,只係想買下嘢 ...

我講股票,到價時再研究。
利申:我唔係上等人,普通師奶一名,唔鍾意名牌,算節儉。


大宅

積分: 4478


287#
發表於 22-4-18 00:04 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:57
我講股票,到價時再研究。
利申:我唔係上等人,普通師奶一名,唔鍾意名牌,算節儉。
...
好的。好的。
今日買個袋花膠,即刻諗到花膠牛丸印尼撈麵同埋xo醬配花膠、燒賣煎腸粉。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


288#
發表於 22-4-18 00:07 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-18 00:04
好的。好的。
今日買個袋花膠,即刻諗到花膠牛丸印尼撈麵同埋xo醬配花膠、燒賣煎腸粉。
...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-18 00:17 編輯

你下次試下買花膠筒仔,可以用來滾湯或整糖水,方便慳時間慳爐火。我教你發花膠 ,呢樣最拿手

食完花膠講返收息股,盡量唔好離題,或者 PM。


伯爵府

積分: 19602


289#
發表於 22-4-18 08:29 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-17 23:48
或者咁,到買得嘅時候,我 PM 你 ,如果你唔介意

我都對優質港股有興趣,通知埋我唔該

你有冇內房股?我超好彩上年年頭走晒其他細內房全力入688,但佢已經脫離左我對高息股的定義。而家見港reits 同收租股低迷諗緊是否換馬


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


290#
發表於 22-4-18 08:37 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-18 08:29
我都對優質港股有興趣,通知埋我唔該

你有冇內房股?我超好彩上年年頭走晒其他細內房全力入688 ...

之前有1918,不過上年廿四蚊走晒,好彩。而家好多股都低水,慢慢揀。


禁止訪問

積分: 447


291#
發表於 22-4-19 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1775


292#
發表於 22-4-19 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


293#
發表於 22-4-19 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19602


294#
發表於 22-4-20 11:31 |只看該作者
nben 發表於 22-4-19 17:16
你BuXX嗰份係邊個plan? 如果係普通醫保,不如轉hero plan ,又係高端又係自願醫保,比起普通高端抵玩啲
...

我買bupa together 可以一家四口share $1M coverage, 細路18歲後要分開到時會再研究每人單獨買嘅options
其實高端/自願 比一般自院保有咩優勢?


禁止訪問

積分: 1775


295#
發表於 22-4-21 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1775


296#
發表於 22-4-21 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


297#
發表於 22-4-21 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1775


298#
發表於 22-4-21 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


299#
發表於 22-4-21 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


300#
發表於 22-4-23 12:10 |只看該作者
nben 發表於 22-4-21 16:31
無話唔得架,但好似我上2個comment咁講,到時60先轉高端…保險公司好大機會唔包你病過個part或者收你貴啲 ...
我想問有冇d宜家開始供款,退休後可以享用嘅醫療或危疾保險?
打工有提供醫療福利。諗緊退休後係點

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo