跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 678


21#
發表於 07-5-31 19:44 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

yan801022 寫道:
yuki63:
你大仔小三d功課洗唔洗你勞氣??照顧阿b唔難,隻大b先難攪 ∼∼有時見佢2兄弟玩到笑晒∼又真係好幸福


功課要睇,因為我之前都跟開,勞氣梗有,但自己要放鬆先.
我的小姨甥仔,好可愛呀


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


22#
發表於 07-5-31 23:13 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

yuki63:
你好叻識放鬆自己∼我比隻大b學校d野攪到頭暈 ?-( ∼∼


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


23#
發表於 07-5-31 23:14 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

咁多位媽咪:
有左2個b之後有無try過自己or同老公放假休息吓未?有時想休息吓∼我又無一個信賴我人可以幫我 (我細b唔多跟爸爸 )..咁如果你們有壓力又or唔開心可以點樣幫自己??


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


24#
發表於 07-6-4 19:56 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

無晒人....係咪好忙呢??


別墅

積分: 678


25#
發表於 07-6-5 01:09 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

完全冇咁時候,我只想一個人可以放假. 但是冇可能.
我的小姨甥仔,好可愛呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo