自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 21498


21#
發表於 20-3-9 17:53 |只看該作者

回覆樓主:

想問樓主生完喺自己湊or請工人?如果樓主要返工,住近99有好處,唔放心工人湊b,99可隨時上來突擊檢查。


伯爵府

積分: 15830


22#
發表於 20-3-9 17:54 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:45
我都相信奶奶一家會對bb好好^_^
希望有一日我媽媽都會心軟同我和好>~<

你媽咪知道你有咗bb未?


別墅

積分: 555


23#
發表於 20-3-9 17:54 |只看該作者
patwong 發表於 20-3-9 17:53
想問樓主生完喺自己湊or請工人?如果樓主要返工,住近99有好處,唔放心工人湊b,99可隨時上來突擊檢查。
...

到時會有屋企人睇住


侯爵府

積分: 20100


24#
發表於 20-3-9 17:54 |只看該作者
cyyiu 發表於 20-3-9 17:12
我結婚同99住,後來搬走,但都住得好近,路程5分鐘!
有左之後,同老公嘈過無數次囡比邊個湊,娘家車程1小 ...

你99 好好!我諗起我99,佢知我有左之後,冇一句好說話,同我老公講我有左吾關佢事,仲講過冇數次吾好揾佢幫手(但我地冇講過叫佢幫手),仲不停叫我返去我媽度,顧吾到我咁(但其實我吾使佢顧)
最後,我冇再佢住了(間接比佢迫我走的),所以我好羨慕肯湊孫的99


水晶宮

積分: 67418


25#
發表於 20-3-9 17:55 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:19
其實我對奶奶係無差嘅印象,佢係個好可愛嘅老人家,只係奶奶果邊太多人,多人有時難免嘈同多爭執,我唔中 ...

我娘家本來是大家族,從細我習慣左人多同好嘈!
我囡出世後,好多人黎探b, 我囡習慣左好嘈,所以從來唔認人!


別墅

積分: 555


26#
發表於 20-3-9 17:56 |只看該作者
man11981 發表於 20-3-9 17:54
你媽咪知道你有咗bb未?

諗住照完T21後,bb健康先同媽媽講


伯爵府

積分: 15830


27#
發表於 20-3-9 17:59 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:56
諗住照完T21後,bb健康先同媽媽講

咁我相信你媽媽一聽到你有咗,就乜事都冇㗎啦


別墅

積分: 555


28#
發表於 20-3-9 17:59 |只看該作者
cyyiu 發表於 20-3-9 17:55
我娘家本來是大家族,從細我習慣左人多同好嘈!
我囡出世後,好多人黎探b, 我囡習慣左好嘈,所以從來唔認 ...

可能係我唔習慣屋企經常咁嘈,自己份工要六點起身,所以我原生家庭好自動波十點就會靜音


別墅

積分: 555


29#
發表於 20-3-9 17:59 |只看該作者
man11981 發表於 20-3-9 17:59
咁我相信你媽媽一聽到你有咗,就乜事都冇㗎啦

承你貴言^_^


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 20-3-9 18:18 |只看該作者
回覆 greengreenbb 的帖子

你覺得頂唔順果9個家人,咪要求老公唔好搬low,覺得男家人唔應該同你咁近,何必迫自己住近佢地呢?又要唔開心,又要聽人意見點逃避佢地一班人,唔想咪話比老公知,住近佢地好大壓力low.
呢道有D新抱對男家人,對奶奶如仇人,唔需要問架啦,一問就好多意見,最後可能變成同奶奶本來冇野變有野架啦,懷孕期間最好咩都唔好理,行得食得,睇多D靚野,食多D,慢步行下郁動下生B時都快D架.



<br><br>


別墅

積分: 555


31#
發表於 20-3-9 18:20 |只看該作者
chinatea 發表於 20-3-9 18:18
回覆 greengreenbb 的帖子

你覺得頂唔順果9個家人,咪要求老公唔好搬low,覺得男家人唔應該同你咁近,何必迫 ...

其實睇到啲留言都好正面丫,令我心情好左就真^_^


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 20-3-9 18:43 |只看該作者
回覆 greengreenbb 的帖子

個肚有個新生命,媽媽影響佢好大架,我人好樂觀架,有大仔時7個月仲去扒船仔,打羽毛球,老細睇到眼都凸埋出來,我又係大笑姑婆來,所以我D仔女個個都好好笑容架,似我天趺落來當被com,反而我妹懷孕時咩都唔做,一訓醒就開枱,真係打到穿水,食埋隻白板先去醫院,個女5歲就識鄧腳,呢D真係有胎教架,所以你要開心D,生個開心寶寶,知道嗎?
<br><br>


別墅

積分: 555


33#
發表於 20-3-9 18:45 |只看該作者
chinatea 發表於 20-3-9 18:43
回覆 greengreenbb 的帖子

個肚有個新生命,媽媽影響佢好大架,我人好樂觀架,有大仔時7個月仲去扒船仔,打羽 ...

多謝你嘅正能量^_^


男爵府

積分: 7797


34#
發表於 20-3-9 18:47 |只看該作者
唔好唔開心啦,住近都唔夠同住慘咁樣諗會唔會開心啲阿


別墅

積分: 555


35#
發表於 20-3-9 18:48 |只看該作者
HFGL 發表於 20-3-9 18:47
唔好唔開心啦,住近都唔夠同住慘咁樣諗會唔會開心啲阿

講得好有道理!^_^


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 20-3-9 18:53 |只看該作者
凡事有兩面,未必一切如你所想的壞,眼見身邊朋友,有唔好嘅99...但同樣都有見過好99...當個心抱自己親生女兒咁錫。

你初為人母,到時候有個照應,也未必係壞事嚟


大宅

積分: 3802


37#
發表於 20-3-9 18:56 |只看該作者

回覆樓主:

我嗰時無請陪月,但朋友會上來幫手,奶奶都有幫手煲薑醋。頭兩三日奶奶有上來,但佢湊緊個孫兩歲,曳到爆,我同老公講驚個孫整親囡囡,老公都見到,佢開聲同奶奶講,話怕佢辛苦唔洗日日上來,間中煲D湯就Ok,重比咗幾千蚊奶奶買餸,話唔夠関聲。老爺奶奶都好好,之後奶奶煲好湯同豬腳,老爺摞去我屋企。奶奶在我坐月期間,上我屋企不足10次,有陪我去健康院。可能佢知我唔鐘意成日見,除咗過節,平時都係一至兩個月才約一次飲茶。


別墅

積分: 555


38#
發表於 20-3-9 18:58 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 20-3-9 18:53
凡事有兩面,未必一切如你所想的壞,眼見身邊朋友,有唔好嘅99...但同樣都有見過好99...當個心抱自己親生女 ...

感恩奶奶係好人^_^


別墅

積分: 555


39#
發表於 20-3-9 19:06 |只看該作者
idak 發表於 20-3-9 18:56
我嗰時無請陪月,但朋友會上來幫手,奶奶都有幫手煲薑醋。頭兩三日奶奶有上來,但佢湊緊個孫兩歲,曳到爆, ...

其實我未懷孕前每星期都會去奶奶度,週末果啲家庭活動我都會參與架!所以有時候都好矛盾,想見到佢,但見得太密又怕有相處問題><
另外,搬得近係方便互相探訪,奶奶都年紀大身體差咗,唔想佢到時住近左,返而成日心掛掛過嚟幫手,反而搞到佢太操勞。


大宅

積分: 3802


40#
發表於 20-3-9 19:10 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:06
其實我未懷孕前每星期都會去奶奶度,週末果啲家庭活動我都會參與架!所以有時候都好矛盾,想見到佢,但見 ...

你考慮吓請陪月或鐘點,當老人家知道你有人幫,佢會放心D。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo