立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1865
原帖由 junyi 於 09-6-25 02:19 發表 咁啱我又住牡丹樓,又係讀基真.你住幾樓??
男爵府
積分: 5603
原帖由 premum2006 於 09-6-24 11:23 發表 我住8樓 嗰條石滑梯仲喺度(TV見到) 最記得夏天哂到熱C辣辣都照玩 pat pat都開花
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 03:28 發表 樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩 幼稚園既時候係壽菊樓樓下個條石做既滑梯都唔知磨穿幾多條校服褲....==>我都有玩過呢兩條滑梯 ,領過唔少野 最記得既就係0係牡丹樓334室到買汽水和平時佢地係巴士總站到賣魚翅&魚旦.....好味到翅婆d魚翅魚旦真係好好味,日日放學都要去食返碗...印象中好似$1~1.5
伯爵府
積分: 19788
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 03:28 發表 15樓..... 你地記唔記有間幼稚園叫[立仁]?我就係個到畢業 相反牡丹樓樓下個間幼稚園就唔記得叫咩名... 樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩 幼 ...
侯爵府
積分: 20752
禁止訪問
積分: 4834
積分: 5000
原帖由 ivyko 於 09-6-25 11:14 發表 我都係讀立仁,小學就讀善導.我住9樓的. Hi, 我都係讀立仁和善導, 我住4樓. 我都很捨不得這個屋村,畢竟在這裡已度過了28個年頭.
積分: 6337
原帖由 skYuen 於 09-6-25 21:17 發表
原帖由 citygirl 於 09-6-25 23:30 發表 我都係讀立仁同基真, 好開心呀!
別墅
積分: 729
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 23:51 發表 你記唔記得....鍾秋平呢??
原帖由 ivyko 於 09-6-25 23:39 發表 你幾多歲呀?yuen 是你的姓嗎? 我有個好朋友(小學時),佢都係住4樓嫁.
原帖由 skYuen 於 09-6-26 17:28 發表 Hi, 我是姓阮的, 你是姓高的嗎? 你可能是我妹妹的同學, 你是否有個弟弟的?
原帖由 ivyko 於 09-6-26 18:16 發表 係呀,我有2個細佬.佢結了婚嗎?有小孩沒有.我有一個兒子, 8歲了. pm我,很久沒見(18-19年)可約出來見面.
原帖由 cherry66hk 於 09-6-25 20:37 發表 我都係基愛的
積分: 5998
原帖由 jessicali 於 09-6-26 21:11 發表 嘩~~ 乜咁都可以相認到!!! 我住過牡丹樓 & 百合樓, 因人多太濟迫關係~~~ 我細個都係讀立仁 & 基真(下午校) 鍾秋平老師我識佢呀~~ 佢化咗灰我都記住佢呀~~ 佢初次黎都我係6年班, 我好似唔記帶乜嘢, 就比佢用條木間 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy