自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


21#
發表於 09-6-25 03:28 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-6-25 02:19 發表


咁啱我又住牡丹樓,又係讀基真.你住幾樓??


15樓.....

你地記唔記有間幼稚園叫[立仁]?我就係個到畢業 相反牡丹樓樓下個間幼稚園就唔記得叫咩名...

樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩

幼稚園既時候係壽菊樓樓下個條石做既滑梯都唔知磨穿幾多條校服褲....

最記得既就係0係牡丹樓334室到買汽水和平時佢地係巴士總站到賣魚翅&魚旦.....好味到

[ 本帖最後由 子洋爸 於 09-6-25 04:15 編輯 ]


男爵府

積分: 5603

冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 09-6-25 04:29 |只看該作者
住13樓呀!

原帖由 premum2006 於 09-6-24 11:23 發表


我住8樓
嗰條石滑梯仲喺度(TV見到)
最記得夏天哂到熱C辣辣都照玩
pat pat都開花


男爵府

積分: 5603

冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 09-6-25 04:39 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 03:28 發表


樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩
幼稚園既時候係壽菊樓樓下個條石做既滑梯都唔知磨穿幾多條校服褲....==>我都有玩過呢兩條滑梯 ,領過唔少野


最記得既就係0係牡丹樓334室到買汽水和平時佢地係巴士總站到賣魚翅&魚旦.....好味到翅婆d魚翅魚旦真係好好味,日日放學都要去食返碗...印象中好似$1~1.5


伯爵府

積分: 19788


24#
發表於 09-6-25 11:14 |只看該作者
我都係讀立仁,小學就讀善導.我住9樓的.


原帖由 子洋爸 於 09-6-25 03:28 發表


15樓.....

你地記唔記有間幼稚園叫[立仁]?我就係個到畢業 相反牡丹樓樓下個間幼稚園就唔記得叫咩名...

樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩

幼 ...


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 09-6-25 19:47 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 03:28 發表


15樓.....

你地記唔記有間幼稚園叫[立仁]?我就係個到畢業 相反牡丹樓樓下個間幼稚園就唔記得叫咩名...

樓下籃球場就比我地變做足球場,個條又高又長既鐵滑梯日日都曬到辣petpet都照玩

幼 ...


我都係食阿翅婆檔嘢大架
佢朝早賣翅&炒麵
到下晝就翅&魚蛋

我反而唔係讀邨內D幼稚園
係讀基愛(環境一流...有個大playground)
跟手直升埋小學
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


禁止訪問

積分: 4834


26#
發表於 09-6-25 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 5000


27#
發表於 09-6-25 21:17 |只看該作者
原帖由 ivyko 於 09-6-25 11:14 發表
我都係讀立仁,小學就讀善導.我住9樓的.


Hi, 我都係讀立仁和善導, 我住4樓. 我都很捨不得這個屋村,畢竟在這裡已度過了28個年頭.


男爵府

積分: 6337


28#
發表於 09-6-25 23:30 |只看該作者
我都係讀立仁同基真, 好開心呀!


伯爵府

積分: 19788


29#
發表於 09-6-25 23:39 |只看該作者
你幾多歲呀?yuen 是你的姓嗎? 我有個好朋友(小學時),佢都係住4樓嫁.


原帖由 skYuen 於 09-6-25 21:17 發表


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


30#
發表於 09-6-25 23:45 |只看該作者
真係有可能大家都係認識大家

重應該差唔多年紀


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


31#
發表於 09-6-25 23:51 |只看該作者
原帖由 citygirl 於 09-6-25 23:30 發表
我都係讀立仁同基真, 好開心呀!


你記唔記得....鍾秋平呢??


別墅

積分: 729


32#
發表於 09-6-26 01:21 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 23:51 發表


你記唔記得....鍾秋平呢??


好熟,我唸我應該識鍾秋平, but 太耐,好迷糊,我幼稚園讀咗一年牡丹樓樓下嗰間幼稚園之後讀立仁,小學就讀基真,我住牡丹樓7/f, 我估如果見到應該會認得!!


大宅

積分: 5000


33#
發表於 09-6-26 17:28 |只看該作者
原帖由 ivyko 於 09-6-25 23:39 發表
你幾多歲呀?yuen 是你的姓嗎? 我有個好朋友(小學時),佢都係住4樓嫁.

Hi, 我是姓阮的, 你是姓高的嗎? 你可能是我妹妹的同學, 你是否有個弟弟的?


伯爵府

積分: 19788


34#
發表於 09-6-26 18:16 |只看該作者
原帖由 skYuen 於 09-6-26 17:28 發表

Hi, 我是姓阮的, 你是姓高的嗎? 你可能是我妹妹的同學, 你是否有個弟弟的?


係呀,我有2個細佬.佢結了婚嗎?有小孩沒有.我有一個兒子, 8歲了. pm我,很久沒見(18-19年)可約出來見面.


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


35#
發表於 09-6-26 19:05 |只看該作者
嘩.....咁都搵得到D蘇屋童年既朋友仔....


大宅

積分: 5000


36#
發表於 09-6-26 19:52 |只看該作者
原帖由 ivyko 於 09-6-26 18:16 發表


係呀,我有2個細佬.佢結了婚嗎?有小孩沒有.我有一個兒子, 8歲了. pm我,很久沒見(18-19年)可約出來見面.

請收pm


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 09-6-26 20:33 |只看該作者
原帖由 cherry66hk 於 09-6-25 20:37 發表
我都係基愛的


小學??
我讀上午班
係"劉少梅"校長個年代(不過高年班時佢退休)
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


禁止訪問

積分: 5998

好媽媽勳章 醒目開學勳章


38#
發表於 09-6-26 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


39#
發表於 09-6-26 22:24 |只看該作者
原帖由 jessicali 於 09-6-26 21:11 發表
嘩~~ 乜咁都可以相認到!!!

我住過牡丹樓 & 百合樓, 因人多太濟迫關係~~~

我細個都係讀立仁 & 基真(下午校)
鍾秋平老師我識佢呀~~ 佢化咗灰我都記住佢呀~~
佢初次黎都我係6年班, 我好似唔記帶乜嘢, 就比佢用條木間 ...


方主任咪又係....
我地可能都識得大家 同妳一樣係係讀立仁 & 基真(下午校)....


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 09-6-26 22:55 |只看該作者

嗰個年代何止用間尺呀
兜巴星都得呀
不過我細時好鬼乖
冇接受過哩D"禮待"
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo