烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 1250


21#
發表於 12-5-15 13:55 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

其實我都研究咗好耐,心大心細都唔知買邊隻好,c6成日問我,都係一部攪拌機同依家屋企用緊有咩分別先:;pppp:咁我剩係知道打豆漿可以唔使隔窄,其實真係仲有咩分別,可唔可以分享吓?c6成日話一樣,再買好晒錢




大宅

積分: 1926


22#
發表於 12-5-17 08:24 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

Yeah, 終於買左blendtec la




大宅

積分: 1707


23#
發表於 12-5-23 15:37 |只看該作者
回覆 feelonehk 的帖子

請問邊度買平呀


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-5-23 16:07 |只看該作者
大家講緊既Blendtec 係什麼型號? HOW MUCH?


大宅

積分: 1926


25#
發表於 12-5-23 21:00 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

我係教協買平三百




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


26#
發表於 12-5-24 01:54 |只看該作者

貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個model好呀?



日本の平安を祈ります


男爵府

積分: 9387


27#
發表於 12-5-24 07:34 |只看該作者

引用:Yeah,+終於買左blendtec+la+ +

原帖由 feelonehk 於 12-05-17 發表
Yeah, 終於買左blendtec la
歡迎加入




男爵府

積分: 9387


28#
發表於 12-5-24 07:35 |只看該作者

引用:想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個mo

原帖由 catmummum 於 12-05-24 發表
想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個model好呀?
Blendtec 我係代理買4700包送貨




大宅

積分: 1926


29#
發表於 12-5-25 08:27 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁噴出棃,大家部blendtec. 會唔會?




子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-5-25 08:43 |只看該作者

引用:我係教協買平三百 +

原帖由 feelonehk 於 12-05-23 發表
我係教協買平三百
即係幾錢?得一個型號?thanks




男爵府

積分: 9387


31#
發表於 12-5-26 12:43 |只看該作者

引用:第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁

原帖由 feelonehk 於 12-05-25 發表
第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁噴出棃,大家部blendtec. 會唔會?



...
會唔會放太多水?我冇試過喎




大宅

積分: 2733


32#
發表於 12-10-12 11:51 |只看該作者
本帖最後由 kiki1016 於 12-10-12 11:53 編輯

請問教協外, 仲係邊可以買blendtec ?


大宅

積分: 1145


33#
發表於 12-10-27 18:57 |只看該作者

你可能放太多水,同埋要留意嗰蓋有冇冚好。

本帖最後由 muimui10 於 12-10-27 18:59 編輯
windfreight 發表於 [url=tel:[url=tel:12-5-26 12]12-5-26 12[/url]]12-5-26 12[/url]:43
會唔會放太多水?我冇試過喎


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo