自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


21#
發表於 13-2-4 15:01 |只看該作者
我唔覺羅討好,俾我感覺好囂!

點評

講州人  唔知點解,我都覺得佢好串。  發表於 13-2-4 15:50


男爵府

積分: 8300


22#
發表於 13-2-4 15:07 |只看該作者
亢帥克個名好怪。佢係廣東人?


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


23#
發表於 13-2-4 15:19 |只看該作者
其實我中意亢帥克多d


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 13-2-4 15:25 |只看該作者

引用:亢帥克個名好怪。佢係廣東人?

原帖由 講州人 於 13-02-04 發表
亢帥克個名好怪。佢係廣東人?
廣州



點評

講州人  唔知係咪呢 佢啲白话正唔正?  發表於 13-2-4 15:57


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 13-2-4 15:25 |只看該作者

引用:其實我中意亢帥克多d

原帖由 sasa0208 於 13-02-04 發表
其實我中意亢帥克多d
佢唔識作曲




男爵府

積分: 7516


26#
發表於 13-2-4 15:27 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

個人鍾意亢…羅&祖兒合唱(聽唔到羅唱咩,羅要加倍努力搵出個人特色,否則好快出局,因只有一個周杰倫)…另仲有古卓文跟咗肥媽登台,好似幾好…


大宅

積分: 3172


27#
發表於 13-2-4 17:35 |只看該作者

引用:我唔覺羅討好,俾我感覺好囂!

原帖由 alicemun 於 13-02-04 發表
我唔覺羅討好,俾我感覺好囂!
有同感


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


28#
發表於 13-2-4 17:48 |只看該作者

引用:2012+Ms+Asia+亢帥克個妝好濃...

原帖由 ~Milky亞奶~ 於 13-02-04 發表
2012 Ms Asia 亢帥克個妝好濃...
竟然會睇miss atv?


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


29#
發表於 13-2-4 17:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~Milky亞奶~+於+13-02-04+發

原帖由 florapang0426 於 13-02-04 發表
竟然會睇miss atv?
miss asia ………


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


30#
發表於 13-2-4 17:49 |只看該作者
佢只輸在唔識創作, 但亢帥克唱歌好過羅


大宅

積分: 1995


31#
發表於 13-2-4 18:08 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

應該咁講,羅力威未攞冠軍之前,已經有公司睇中,比賽只係一張門票,不過對於不善詞令嘅佢,好難在ATV有出頭天,而且我想簽英皇也不是他自己一人嘅意思,只能祝他一帆風順!亢帥克一早跟了肥媽周圍登台,既然羅力威離開ATV,何不留下做一哥?(在此聲明,我是亞洲星光大道第一二屆超級粉絲,對於他們在那個台或簽任何公司,我也是十分支持,因為他們真的是用心唱歌,他們出碟我第一時間買)




大宅

積分: 3172


32#
發表於 13-2-4 22:47 |只看該作者
有朋友係亢帥克超級歌迷,佢超級可靠解釋"亢帥克 爸爸係北京人 媽咪係廣州人 所以姓亢咁特別 另外 亢帥克無跟肥媽周圍登台"


珍珠宮

積分: 42283


33#
發表於 13-2-4 22:51 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

亢帥克!!!!!把聲得!


男爵府

積分: 9194


34#
發表於 13-2-4 23:29 |只看該作者

回覆:羅力威VS亢帥克

亢生講說話時,個嘴歪歪地,比我感覺好似唔多like 咁,形象,台形內地感重,仲有果位古生更••••惡頂!禾唔識欣賞!


子爵府

積分: 10647


35#
發表於 13-2-4 23:44 |只看該作者
亢帥克好d,不過無運呢,係atv等於...........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo