想生BB

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 185


41#
發表於 11-10-17 18:50 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

我今日day1,妳哋要加油呀!




禁止訪問

積分: 806


42#
發表於 11-10-17 19:07 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 185


43#
發表於 11-10-17 19:21 |只看該作者

引用:我係15/9+day+1,+day22排卵,到今日都仲未

原帖由 kityusi 於 11-10-17 發表
我係15/9 day 1, day22排卵,到今日都仲未有m,但琴日用cb check 過得一條線,好灰!



...
唔好放棄,一曰末有m都仲有機會。
妳cycle準嗎?




大宅

積分: 2005


44#
發表於 11-10-17 19:38 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我同你一樣.. 都係day 20個日 紅d先有線..


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


45#
發表於 11-10-17 19:42 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-17 19:38
回覆 siutreasure 的帖子

我同你一樣.. 都係day 20個日 紅d先有線..

咁你今日有冇驗下紅d呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2005


46#
發表於 11-10-17 19:50 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-17 19:42
咁你今日有冇驗下紅d呀

我冇check丫.. 我怕失望... 同埋聽人講應該係行埋第14日后先check到 對嗎?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


47#
發表於 11-10-17 19:52 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-17 19:50
我冇check丫.. 我怕失望... 同埋聽人講應該係行埋第14日后先check到 對嗎?

紅d係之前就有反應喇
如果有反應去到深粗可以驗綠d
綠d深粗可以用棒棒
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2005


48#
發表於 11-10-17 19:55 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

IC.. 即係今日都可以check 紅d ?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


49#
發表於 11-10-17 20:53 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-17 19:55
回覆 siutreasure 的帖子

IC.. 即係今日都可以check 紅d ?

我見我d朋友中左前紅d漸漸變深
去到排完14日就變深
所以排卵後14日前幾日開始check冇問題架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1217


50#
發表於 11-10-17 22:46 |只看該作者

回覆:kityusi 的帖子

Day 22 先排,即係6 號先排,今日先17號,咁早未知架喎,仲要睇你最後一次dodo係幾時,dodo後最快12日先知




大宅

積分: 1217


51#
發表於 11-10-17 22:47 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

唔知係咪就來M呢




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


52#
發表於 11-10-17 22:53 |只看該作者
紫薯 發表於 11-10-17 22:47
唔知係咪就來M呢

點解呢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1217


53#
發表於 11-10-17 23:30 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

因為多左分泌,分泌中間有好少同好淺既啡




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


54#
發表於 11-10-17 23:32 |只看該作者

引用:因為多左分泌,分泌中間有好少同好淺既啡 +

原帖由 紫薯 於 11-10-17 發表
因為多左分泌,分泌中間有好少同好淺既啡
一日未黎都仲有機會,relax



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


洋房

積分: 50


55#
發表於 11-10-18 00:51 |只看該作者
我9月16日 day 1。 今日重未來m。我的週期大概28-29天,我今個月14日用過緣d,不過無料到。唉!
心諗應該好大機會,但又驚再失望,好矛盾!諗住過兩日再check


洋房

積分: 50


56#
發表於 11-10-18 01:00 |只看該作者
我今年一月小產,不斷努力仍未成功,感覺壓力愈來愈大。希望今次bingo la

我而家每次去toilet,都好驚見紅,真係人都顛


大宅

積分: 3409


57#
發表於 11-10-18 01:01 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

下腹成曰會扯下扯下




大宅

積分: 1217


58#
發表於 11-10-18 09:40 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

大家都要relax,一日未到一日都仲有機




大宅

積分: 2005


59#
發表於 11-10-18 10:04 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-17 20:53
我見我d朋友中左前紅d漸漸變深
去到排完14日就變深
所以排卵後14日前幾日開始check冇問題架

OH.. THANKS SO MUCH.,,,

不過其實好驚失望.. 因為身體上都冇咩變化.. 應該都係唔中多!!


男爵府

積分: 5681


60#
發表於 11-10-18 10:07 |只看該作者
各位, 今日忍吾住check左啦..
今日係Day32.. 岩岩用左clearblue..
個心跳得愈黎愈快..之後螢幕顯示" Pregnant 2-3"
好開心..好興奮牙!!!!!!!!!

點評

akyi  恭喜呀^^  發表於 11-10-18 15:49

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo