立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 185
禁止訪問
積分: 806
原帖由 kityusi 於 11-10-17 發表 我係15/9 day 1, day22排卵,到今日都仲未有m,但琴日用cb check 過得一條線,好灰! ...
大宅
積分: 2005
公爵府
積分: 29202
agnes1437 發表於 11-10-17 19:38 回覆 siutreasure 的帖子 我同你一樣.. 都係day 20個日 紅d先有線..
siutreasure 發表於 11-10-17 19:42 咁你今日有冇驗下紅d呀
agnes1437 發表於 11-10-17 19:50 我冇check丫.. 我怕失望... 同埋聽人講應該係行埋第14日后先check到 對嗎?
agnes1437 發表於 11-10-17 19:55 回覆 siutreasure 的帖子 IC.. 即係今日都可以check 紅d ?
積分: 1217
紫薯 發表於 11-10-17 22:47 唔知係咪就來M呢
原帖由 紫薯 於 11-10-17 發表 因為多左分泌,分泌中間有好少同好淺既啡
洋房
積分: 50
積分: 3409
siutreasure 發表於 11-10-17 20:53 我見我d朋友中左前紅d漸漸變深 去到排完14日就變深 所以排卵後14日前幾日開始check冇問題架
男爵府
積分: 5681
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy