懷孕前後

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 1839


41#
發表於 07-2-21 11:17 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

聽倒咁多 mami 話搵 dr 開刀都唔係好痛, 都安心 d, 我真係超怕痛...


別墅

積分: 759

醒目開學勳章


42#
發表於 07-2-21 15:17 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

大家好, 我第一胎在浸會生(十人大房), 現在第二胎(五月預產)想去仁安, 4人房定2人房好呢?



複式洋房

積分: 114


43#
發表於 07-2-21 15:21 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Retail,

我都係約左3月中係仁安開刀!都係book左2人房喎!不過就係冼醫生開刀...你約左幾多號?我約左3月15號,你呢?

Running


男爵府

積分: 9254


44#
發表於 07-2-21 15:24 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我book左余醫生14/3半麻開刀!!仲有無其他媽咪可以分享下?
runningcat 寫道:
Retail,

我都係約左3月中係仁安開刀!都係book左2人房喎!不過就係冼醫生開刀...你約左幾多號?我約左3月15號,你呢?

Running


男爵府

積分: 9254


45#
發表於 07-2-21 16:32 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

請問知唔知仁安食咩奶粉?有無日本奶粉食?


大宅

積分: 1839


46#
發表於 07-2-21 16:56 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Running,

我都係 3月15日 wor... 我地會唔會同房呢???


大宅

積分: 3402


47#
發表於 07-2-21 21:54 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv 寫道:
請問知唔知仁安食咩奶粉?有無日本奶粉食?


我入院時仁安會問你想食乜野奶粉, 我記得有雪印, 不過好似唔係日本版, 我以前聽呢度d媽媽講, 自己帶日本奶粉要收開罐費, 最好打電話去問下
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


男爵府

積分: 7423


48#
發表於 07-2-21 22:12 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

jm305,

唔該晒呀. 我又係想早d返屋企唔想住咁耐醫院, 想住四日三夜就鬆人, 所以唔知係唔join package好d囉 ?-(

我想問埋你隻VCD d相resolution高唔高? 放大得唔得? 係咪即刻比返你架? 重想問埋你開刀走佬袋要執d乜? 唔該晒


男爵府

積分: 7423


49#
發表於 07-2-21 22:14 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv 寫道:
請問知唔知仁安食咩奶粉?有無日本奶粉食?


無架, 食日本奶粉要自己帶去, 開奶費每日$100


大宅

積分: 1439


50#
發表於 07-2-22 10:11 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

吾洗客氣,互相幫助唧
我冇研究隻VCD d相resolution高唔高喎,但一出手術室就可以比返你架啦,如果你想盡快睇可以帶定note book,仲可以上網添,至於走佬袋我帶左睡衣同晨褸, m巾e院嗰d我夠用,其他搽面用品要自己帶囉,如果餵人奶記得帶開胸衫,for BB既淨帶出院衫得啦!
elmolly 寫道:
jm305,

唔該晒呀. 我又係想早d返屋企唔想住咁耐醫院, 想住四日三夜就鬆人, 所以唔知係唔join package好d囉 ?-(

我想問埋你隻VCD d相resolution高唔高? 放大得唔得? 係咪即刻比返你架? 重想問埋你開刀走佬袋要執d乜? 唔該晒


複式洋房

積分: 114


51#
發表於 07-2-22 12:33 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Retail,

咁翹既!不過我book左夜晚開刀,唔知會唔會同你一間房呢?我件睡衣係黃色架,如果你同房係黃色睡衣,可能就係我啦!希望到時見到你!

Running


大宅

積分: 1542


52#
發表於 07-2-22 12:56 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

柔媽咪,

我鐘意4人房多d,因為空間大d又平d,2人房比較細。

柔媽咪 寫道:
大家好, 我第一胎在浸會生(十人大房), 現在第二胎(五月預產)想去仁安, 4人房定2人房好呢?


大宅

積分: 1839


53#
發表於 07-2-22 16:51 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

runningcat,

希望可以同你同房啦. 我件晨褸係 melody 公仔架, 都係黃色既. 如果見倒你就好啦, 唔使咁悶 ma... 不過而家仁安開左咁多層比產科用, 都唔知見唔見倒你...


男爵府

積分: 7423


54#
發表於 07-2-22 22:11 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Thanks jm305.

咁多位, 有無人知幾時先有番親子時間? 老公勁唔開心呀


大宅

積分: 1839


55#
發表於 07-2-23 08:39 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

上次聽講座, 個姑娘話唔會再有, 佢話咁樣可以 protect 所有既 bb wor. 我老公都好唔開心呀, 唯有試下可唔可以每次入 bb 房帶部 dc 入去影 d 相比佢睇啦...


男爵府

積分: 9254


56#
發表於 07-2-24 23:25 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問


複式洋房

積分: 132


57#
發表於 07-2-25 19:59 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

BB 房度有好多姑娘架,我諗妳都幾難可以幫BB影到相,因為裡面係唔比影相架,我上個月啱啱生完原本都想係喂奶既時候影D相比我老公睇,但係我見到有個mama用電話影bb都即刻比姑娘話,我諗如果妳真係要影真係要避開姑娘d目光先得喇,希望妳影度啦!!


複式洋房

積分: 265


58#
發表於 07-2-25 20:15 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我想問吓各位,當你們作動時,係咪攞住個走佬袋,walk in入仁安,告訴reception 的那位小姐知︰"我就生得",便可以?


大宅

積分: 2043


59#
發表於 07-2-25 23:07 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

請問陳凡醫生也是仁安醫生嗎? 她接順產嗎? 仁安有無得book順產位?


大宅

積分: 3126


60#
發表於 07-2-25 23:52 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

由 cicichan 於 2007-02-25 19:59:02

BB 房度有好多姑娘架,我諗妳都幾難可以幫BB影到相,因為裡面係唔比影相架,我上個月啱啱生完原本都想係喂奶既時候影D相比我老公睇,但係我見到有個mama用電話影bb都即刻比姑娘話,我諗如果妳真係要影真係要避開姑娘d目光先得喇,希望妳影度啦!!


bb房唔比影相係唔係唔想有人唔小心影左其他喂奶既媽咪?
喂奶係好私人既過程, 我唔想比其他人攝入鏡.
我時刻都記掛著我那未能來到世上的bb, 他永遠在我心裡某個角落.

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo