婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 183


61#
發表於 12-6-14 09:01 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

我覺得你應該建立一下你自己個地位,你係佢老婆,你99有咩理由建議你自己一間房?!同埋你c6話唔通丟低呀媽咩?你下次應該答返佢,唔係,不過唔係下下都要三人行掛?我地已經一齊住,連去玩想二人世界都唔得?你應該俾你c6知道,呢個年代肯同99住嘅人好少,亦唔係老馮。我都身同感受,好明白你的!




複式洋房

積分: 183


62#
發表於 12-6-14 09:03 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

仲有,適當時候俾返說話佢聽!貴?係呀,原先諗住同老公二人世界所以咪想住好少少lor~




珍珠宮

積分: 40594


63#
發表於 12-6-14 09:07 |只看該作者
試下下次c6同你講"唔通掉低阿媽咩"既時候,你話"唔係想掉低佢,不過我都想我地可以2人世界sweet下架嘛~ 你對一次同我2人世界係幾時先? 我仔都未生就要同你3人行,你唔驚我掉低你呀?(嗲下佢) 第時生左小朋友,想再有2人世界就好難架啦~~ 同埋你阿媽唔係小朋友,唔駛我地24小時貼身睇實佢架嘛~~"
多d撒嬌同嗲下,又扮下委屈,睇下佢諒唔諒解你啦,咁做好過你一直唔出聲,谷谷埋埋唔係自己有病就係同佢吵大鑊呀~


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 12-6-14 09:11 |只看該作者
唉,你99唔通氣,你老公唔識做.....


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


65#
發表於 12-6-14 09:56 |只看該作者
樓主睇番你以前o既post, 其實你真係要好好咁改變一下自己, 因為你o既世界好似以你c6為中心(個人感覺而已).
勇敢d講出黎比佢聲, 唔係要你c6一刀切為你改變你唔鐘意o既野, 但係做得人老公就識得顧及自己老婆o既感受囉
仲有, 你唔鐘意o既野/事, 你都有權表達同say no架. 你c6堅持唔聽咪自己尋開心囉.
可能你c6發覺你冇以前咁著緊佢d事, 仲會緊張番你轉頭添


複式洋房

積分: 351


66#
發表於 12-6-14 10:07 |只看該作者

引用:個仔要同老母訓,唔準同老婆訓

原帖由 Erised 於 12-06-13 發表
個仔要同老母訓,唔準同老婆訓
如果係我..我會吵到拆天..如果c6都99訓..離婚算了..因為我覺得好嘔心..




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


67#
發表於 12-6-14 10:13 |只看該作者
如果係咁...我寧願唔去....
一次半次就話姐...
由 c6 做孝順仔...


子爵府

積分: 12396


68#
發表於 12-6-14 10:39 |只看該作者
同呢d男人一齊唔會有幸福
幾時先上到車.....


大宅

積分: 2577


69#
發表於 12-6-14 10:49 |只看該作者
樓主唔硬淨D SAY NO, 跟本冇人幫到你!


大宅

積分: 3471


70#
發表於 12-6-14 10:55 |只看該作者
我唔去, 俾佢地2個慢慢玩, 自己約朋友去HAPPY下


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


71#
發表於 12-6-14 11:06 |只看該作者
樓主...你一日唔改變你自己,一日都要接受而家咁嘅三人行...你心目中只係就住你老公,佢話咩就咩,你又無一次反抗...再係咁,你要預左一直三人行直到99入土為安...

今次比我就會話book唔到房,full晒,如果老公都叫99屈蛇,我會話:點屈姐,如果人地真係查房,叫邊個出去先?? 一係咁囉,你同你媽兩個去慶祝你嘅生日囉,我自己搵節目得喇!!! 跟住唔采佢幾日,等佢知道你都有不滿嘅時候!!!
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


別墅

積分: 622


72#
發表於 12-6-14 11:12 |只看該作者
回覆 Linda20 的帖子

我覺得你應該好好咁同你c6傾下, 佢除左係佢阿娘個仔之外,
佢都仲係你c6呢? 係唔係都應該分返的時間比你呢?
佢除左要顧及佢阿娘既感受外, 佢亦都應該顧及你既感受囉,
已經每一日都對住, 係唔係都應該分返的時間比你地兩個人呢?


男爵府

積分: 7569

環保接龍勳章


73#
發表於 12-6-14 11:19 |只看該作者
你哋未結婚前點拍拖定拍拖都已經三人行?


珍珠宮

積分: 47280


74#
發表於 12-6-14 11:32 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33689


75#
發表於 12-6-14 11:40 |只看該作者
唔通氣


大宅

積分: 4382


76#
發表於 12-6-14 11:54 |只看該作者
看來你C6 真係看輕了二人世界的重要性..所以你真係要多點提一提你的感受。
唔係叫佢唔理阿媽...但你係佢老婆, 佢顧佢阿媽的感受時都應該顧你的感受。

生日這些事...你C6 話要帶埋你99去, 其實我覺得係有少少過份JOR....正常老婆都唔會預個99會一齊去...2日JA WOR.....都要跟? 佢大佬唔可以照顧下個媽GE MEH? 點解一定係你C6 照顧哂~~


男爵府

積分: 5056


77#
發表於 12-6-14 11:54 |只看該作者
carrina 發表於 12-6-14 09:56
樓主睇番你以前o既post, 其實你真係要好好咁改變一下自己, 因為你o既世界好似以你c6為中心(個人感覺而已). ...
我都睇左樓主一d舊post…你真係唔好再咁就哂你老公同奶奶啦, 日日都生活得咁委屈, 使咩咁緊張佢兩個姐, 你退一步, 佢地只會繼續踏前一步!

其實我覺得你老公同奶奶都對你好差, 完全唔尊重你, 無止境咁永遠得你一個退讓, 無人會欣賞你做既任何野。你係時候搵番自己啦!


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


78#
發表於 12-6-14 14:15 |只看該作者
呢種孝順仔...我真係投降鳥
深表同情...多d上黎呻啦
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 4164


79#
發表於 12-6-14 14:29 |只看該作者
carrina 發表於 12-6-14 09:56
樓主睇番你以前o既post, 其實你真係要好好咁改變一下自己, 因為你o既世界好似以你c6為中心(個人感覺而已). ...

你講得好岩...
我其實講過一次...不過佢話"唔好硬要改變佢, 佢唔會為任何人改變..."
"唔鍾意就走...分開..."

我好唔想聽依D說話.......所以......都唔知點再開口了...

我時時都諗....係咪真係要分開先可以解決呢個問題....


大宅

積分: 4164


80#
發表於 12-6-14 14:29 |只看該作者
mimichong 發表於 12-6-14 14:15
呢種孝順仔...我真係投降鳥
深表同情...多d上黎呻啦

你地肯聽, 我再出埋下集.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo