在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10722


1041#
發表於 05-10-28 16:07 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

屋企部機已經慢到水,上次d/l過,成日水機,老公發晒難咋,remove左啦
mycathy 寫道:
pooh,
做咩唔download msn係屋企啫


子爵府

積分: 12599


1042#
發表於 05-10-28 16:08 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我地個客廁成日開住, 阿囡唔會走入去喎 廚房就會, 但主要係有人係度先跟入去, or想開雪櫃拿野吃/飲。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 13135


1043#
發表於 05-10-28 16:08 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

佢咪驚佢無得入kitchen囉.....
快d閘加安全d喎
[quote]
poohpooh1668 寫道:
入到去,又開柜門,我個gas爐係按個d,成日想按,真係幾驚上報紙呀,如果加閘,要襯佢訓左先可以加,唔係係佢面前加,佢會喊嫁,都唔知佢驚乜


子爵府

積分: 12599


1044#
發表於 05-10-28 16:09 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

未必關msn事喎, 因為msn係連windows, 好多時set up windows都自動download埋架。
poohpooh1668 寫道:
屋企部機已經慢到水,上次d/l過,成日水機,老公發晒難咋,remove左啦
[quote]
mycathy 寫道:
pooh,
做咩唔download msn係屋企啫
[/quote]

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 13135


1045#
發表於 05-10-28 16:11 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

皇馬仔又係一見我地開雪櫃就以為有野食架喇
mycathy 寫道:
我地個客廁成日開住, 阿囡唔會走入去喎 廚房就會, 但主要係有人係度先跟入去, or想開雪櫃拿野吃/飲。


子爵府

積分: 10722


1046#
發表於 05-10-28 16:12 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

個閘加左就關唔到廚房門喇,開冷氣就麻煩,一至五晚返黎我地關廚房門囉,六日就加閘囉,有時唔記得加係佢面前加係咁灑手拎頭,唔比我加嫁[quote]
mr1212 寫道:
佢咪驚佢無得入kitchen囉.....
快d閘加安全d喎


子爵府

積分: 10722


1047#
發表於 05-10-28 16:13 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

唔鬼理佢喇,係屋企又唔多上既,坐月先裝啦,嘩哈哈 [quote]
mycathy 寫道:
未必關msn事喎, 因為msn係連windows, 好多時set up windows都自動download埋架。[quote]


子爵府

積分: 12599


1048#
發表於 05-10-28 16:15 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

醒目
poohpooh1668 寫道:
個閘加左就關唔到廚房門喇,開冷氣就麻煩,一至五晚返黎我地關廚房門囉,六日就加閘囉,有時唔記得加係佢面前加係咁灑手拎頭,唔比我加嫁[quote]
mr1212 寫道:
佢咪驚佢無得入kitchen囉.....
快d閘加安全d喎
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 13135


1049#
發表於 05-10-28 16:15 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

而家都唔駛點開冷氣啦, 都夠涼囉..
[quote]
poohpooh1668 寫道:
個閘加左就關唔到廚房門喇,開冷氣就麻煩,一至五晚返黎我地關廚房門囉,六日就加閘囉,有時唔記得加係佢面前加係咁灑手拎頭,唔比我加嫁


子爵府

積分: 13135


1050#
發表於 05-10-28 16:17 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

坐月 你有左呀............恭喜晒喎
[quote]
poohpooh1668 寫道:
唔鬼理佢喇,係屋企又唔多上既,坐月先裝啦,嘩哈哈


子爵府

積分: 10722


1051#
發表於 05-10-28 16:18 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我....... 講下之嘛,我都想有 [quote]
mr1212 寫道:
坐月 你有左呀............恭喜晒喎


子爵府

積分: 10722


1052#
發表於 05-10-28 16:20 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我無開兩晚咋,我屋企唔當風,無風入屋,所以呢幾晚都仲有開[quote]
mr1212 寫道:
而家都唔駛點開冷氣啦, 都夠涼囉..


子爵府

積分: 10877


1053#
發表於 05-10-28 16:20 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

有左.......congrate 喎 幾時生呀 :mrgreen:

[quote]
poohpooh1668 寫道:
坐月先裝啦,嘩哈哈


子爵府

積分: 10722


1054#
發表於 05-10-28 16:22 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我捕左係度成個鐘,個煮廚人都唔知去左邊樹


男爵府

積分: 7050


1055#
發表於 05-10-28 16:22 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

Tungmimi 寫道:
有左.......congrate 喎 幾時生呀 :mrgreen:

哈哈哈..................pooh又比人誤會啦

btw, 啫喱都未夠一歲就撩牙啦
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 13135


1056#
發表於 05-10-28 16:23 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

想就要努力d囉......加油努力....加油努力....... :mrgreen:
[quote]
poohpooh1668 寫道:
我....... 講下之嘛,我都想有


子爵府

積分: 10722


1057#
發表於 05-10-28 16:25 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

屎喇,令人誤會左tim 係放產假先有長假用msn o者,平時六日都唔得閑啦

有左都唔整得牙啦,放心,我有左會話比大家知既,唔會唔通知你地既 :lol: :lol: [quote]
Tungmimi 寫道:
有左.......congrate 喎 幾時生呀 :mrgreen:


男爵府

積分: 7050


1058#
發表於 05-10-28 16:27 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

poohpooh1668 寫道:
我捕左係度成個鐘,個煮廚人都唔知去左邊樹

點啫
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


1059#
發表於 05-10-28 16:28 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

空歡喜一場

係咁妳勤力d 囉

poohpooh1668 寫道:
屎喇,令人誤會左tim 係放產假先有長假用msn o者,平時六日都唔得閑啦

有左都唔整得牙啦,放心,我有左會話比大家知既,唔會唔通知你地既 :lol: :lol:


子爵府

積分: 10722


1060#
發表於 05-10-28 16:28 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

你去左邊樹,個檔口執左你都未知呀
啫喱媽 寫道:
哈哈哈..................pooh又比人誤會啦

btw, 啫喱都未夠一歲就撩牙啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo