自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   2


公爵府

積分: 26129


121#
發表於 12-10-30 12:22 |只看該作者
本帖最後由 20462046 於 12-10-30 12:37 編輯
sumaggie101 發表於 12-10-30 12:04
小朋友真係好慘, 不如你幫手湊啦

其實大家冷靜 d 想想去 ...... 樓主自己都有一頭家, 自己都有一個小朋友 ...... 好多人都講不如你去收養佢, 你幫手湊啦 ..... 湊大一個小朋友真係談何容易呀 ? 而家就話細個 d 都係衣食住行, 之後仲有甘多年供書教學 , 一路成長仲有好多問題 ..... 不如好好同家姐傾下, 叫佢自己負番 d 責任好過啦 .... 仔係佢生, 點解要由樓主去承受呢 ???


公爵府

積分: 26129


122#
發表於 12-10-30 12:25 |只看該作者
yeung_ma 發表於 12-10-30 12:22
因果循環,這個小朋友,注定來討債!你不能收養,佢會和你亞囡爭竉, 會越大越勁!對亞囡不公平!
事情由你 ...
事已至此 ..... 我覺得係要家姐醒覺, 攪番 d 責任係邊個先係正路 lor !!

唔係根本佢只依賴樓主 mama 同樓主架咋


水晶宮

積分: 55366

2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


123#
發表於 12-10-30 12:27 |只看該作者


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


124#
發表於 12-10-30 12:31 |只看該作者
送佢去領養,好過日日受罪


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


125#
發表於 12-10-30 12:32 |只看該作者
  搵社工幫下手,了解下 . 


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


126#
發表於 12-10-30 12:34 |只看該作者
如果繼續無其他方法,真係要看看揾社工介入...有時外人講的野,會無屋企人咁 ”銀”耳。

再繼續落去,問題只會愈滾愈大,如果萬一到時因樓主姐姐疏忽照顧而小朋友出左咩意外,就太遲喇...


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


127#
發表於 12-10-30 12:34 |只看該作者
虛無的網絡異地戀


珍珠宮

積分: 35654


128#
發表於 12-10-30 12:35 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友好可憐


男爵府

積分: 5425

玩具勳章 畀面勳章


129#
發表於 12-10-30 12:36 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

搵社工啦,或者到時要真正同個仔分開她才懂得珍惜,如果唔珍惜咁或者對佢兩母子都係一種解脫呢




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


130#
發表於 12-10-30 12:37 |只看該作者
牀上幾分鐘, 牀下有排供.....
可憐的細路, 可憐的婆婆, 可悲的媽媽...
搵社工介入, 一家人商量下, 不要鑽牛角尖, 以小朋友最大利益為前提.....
你若盛開, 蝴蝶便來!


禁止訪問

積分: 67964


131#
發表於 12-10-30 12:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-10-29+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6344

叻叻勳章 畀面勳章


132#
發表於 12-10-30 12:38 |只看該作者

                            我愛牛兒


水晶宮

積分: 62844

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


133#
發表於 12-10-30 12:50 |只看該作者
你關心小朋友, 不如多D關心下你家姐啦! 佢好快又墮入情網, 又再生多個BB, 每個人都有自己條命, 到時睇你攬得幾多個?? 冇人擔保唔會歷史重演, 搞掂大人先有得救!


子爵府

積分: 11729


134#
發表於 12-10-30 12:58 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

贊同,每个女人也想有完整的冢。面对失敗是i痛苦的。她需要支持


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


135#
發表於 12-10-30 13:03 |只看該作者

引用:Quote:LeeD阿媽死左都唔抵可憐點解?佢只係

原帖由 heichunmum 於 12-10-30 發表
點解?佢只係錯愛,要咁樣批判一個女人?要死都死個男人先,我都係單親,無一個女人想搞成咁,女人何苦為難 ...
錯愛係可憐!但生仔係冇人逼到佢個bor!!!生左唔理不特只重張怨恨發洩在小朋友身上作爲—個母親,我最睇唔起這種不知所謂既女人:;pppp::;pppp::;pppp:


禁止訪問

積分: 67964


136#
發表於 12-10-30 13:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-10-30+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2619


137#
發表於 12-10-30 13:34 |只看該作者
BB好慘呀
大人既事點解要發洩係小朋友身上


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


138#
發表於 12-10-30 13:39 |只看該作者

引用:Quote:錯愛係可憐!但生仔係冇人逼到佢個bo

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1960


139#
發表於 12-10-30 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


140#
發表於 12-10-30 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-10-30+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo