爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 289


1#
發表於 15-11-16 22:33 |只看該作者
請問剛過p牌邊間車保會好d又掋d?
只買3保,thanks




伯爵府

積分: 16018


2#
發表於 15-11-17 09:36 |只看該作者
新牌好過 P 一點喇。不過都預左唔平。幾多主要睇你,年齡,職業,同渣咩車。


子爵府

積分: 14954


3#
發表於 15-11-17 10:56 |只看該作者

引用:請問剛過p牌邊間車保會好d又掋d?只買3保,

原帖由 Elai123 於 15-11-16 發表
請問剛過p牌邊間車保會好d又掋d?
只買3保,thanks
唔係有幾多間受p 牌,間間都打去問下價啦,不過你要講佢知打算出乜車佢先報到價

我自己塭汽車保險經紀公司搞




複式洋房

積分: 289


4#
發表於 15-11-17 13:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elai123+於+15-11-16+發表請

原帖由 werty 於 15-11-17 發表
唔係有幾多間受p 牌,間間都打去問下價啦,不過你要講佢知打算出乜車佢先報到價

我自己塭汽車保險 ...
例如呢?有無電話可以share我打去問?thanks





子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-11-17 19:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-11-17+發表唔係

原帖由 Elai123 於 15-11-17 發表
例如呢?有無電話可以share我打去問?thanks
介紹就唔啦,我都係上網塭,貨比三家,你打多幾個問價,三保p仔最緊要平 ,墊底唔好睇了,反正撞左多數硬食。

份保單只份比運吉署出牌用




複式洋房

積分: 289


6#
發表於 15-11-17 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elai123+於+15-11-17+發表例

原帖由 werty 於 15-11-17 發表
介紹就唔啦,我都係上網塭,貨比三家,你打多幾個問價,三保p仔最緊要平 ,墊底唔好睇了,反正撞左多數硬食 ...
唔係好多間受,我問到間4200




子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-11-18 01:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-11-17+發表介紹

原帖由 Elai123 於 15-11-17 發表
唔係好多間受,我問到間4200
4200好平喎,點解咁平㗎?




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-11-18 11:56 |只看該作者
是什麼車種?三保唔會好貴.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo