自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20759


1#
發表於 18-2-5 10:31 |只看該作者
本帖最後由 CSS701 於 18-2-5 10:31 編輯

老人家,8x
眼一向唔好,10年做過激光和白內障,上星期右眼爆過微絲血管,星期六話眼好濛,左眼痛,睇唔到野,去睇私家,醫生話嚴重發炎,寫轉介信入左明愛

呢幾日直頭睇唔到野,人都睇唔到!醫生安排滴眼藥水和做檢查。今日無進展,前日抽血未有結果。醫生咩都話唔知,繼續留醫和滴眼藥水。擔心是糖尿,眼科話安排內科醫生嚟睇。

真係好擔心!我地可以點做?


子爵府

積分: 14380


2#
發表於 18-2-5 10:48 |只看該作者
CSS701 發表於 18-2-5 10:31
老人家,8x
眼一向唔好,10年做過激光和白內障,上星期右眼爆過微絲血管,星期六話眼好濛,左眼痛,睇唔到 ...

血糖幾多?

宜家留院?咁冇嘢可以做
不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了


水晶宮

積分: 74808


3#
發表於 18-2-5 10:55 |只看該作者

回覆樓主:

會唔會中風前兆?


侯爵府

積分: 20759


4#
發表於 18-2-5 11:22 |只看該作者
spikenard 發表於 18-2-5 10:55
會唔會中風前兆?

中風會睇唔到野?

佢血壓正常


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


5#
發表於 18-2-5 11:28 |只看該作者
CSS701 發表於 18-2-5 10:31
老人家,8x
眼一向唔好,10年做過激光和白內障,上星期右眼爆過微絲血管,星期六話眼好濛,左眼痛,睇唔到 ...



水晶宮

積分: 74808


6#
發表於 18-2-5 11:41 |只看該作者
CSS701 發表於 18-2-5 11:22
中風會睇唔到野?

佢血壓正常

如果有,講野唔清楚,手腳麻痺,睇唔到野等徵狀有其中2種一齊出現都好大機會係中風前兆


珊瑚宮

積分: 107223


7#
發表於 18-2-5 11:43 |只看該作者
祝福平安渡过
玩具萬歲!


侯爵府

積分: 20759


8#
發表於 18-2-5 11:47 |只看該作者
spikenard 發表於 18-2-5 11:41
如果有,講野唔清楚,手腳麻痺,睇唔到野等徵狀有其中2種一齊出現都好大機會係中風前兆
...

有話腳痛


侯爵府

積分: 20759


9#
發表於 18-2-5 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

up


侯爵府

積分: 24171

育兒性格勳章 畀面勳章


10#
發表於 18-2-5 16:13 |只看該作者

回覆樓主:

我媽試過差不多情況,急性眼中風,快啲搵過好d嘅醫生,遲咗視力冇得救

點評

wcpcelia    發表於 18-2-5 17:05


男爵府

積分: 8609


11#
發表於 18-2-5 16:43 |只看該作者
我嫲上年試過, 其中一隻眼黑哂睇唔到野, 即時去急症室CHECK, 眼睛血管塞左, 急性眼中風, 要排期到政府眼科, 但我地唔想等, 第2日去私家~


子爵府

積分: 10532


12#
發表於 18-2-5 16:56 |只看該作者

回覆樓主

祝福您們


伯爵府

積分: 15250


13#
發表於 18-2-5 17:12 |只看該作者
如有經濟能力轉睇私家,否則無野可做


侯爵府

積分: 20759


14#
發表於 18-2-5 17:13 |只看該作者
Jnam 發表於 18-2-5 16:13
我媽試過差不多情況,急性眼中風,快啲搵過好d嘅醫生,遲咗視力冇得救

點醫?
做手術?


侯爵府

積分: 20759


15#
發表於 18-2-5 17:17 |只看該作者
s0935560 發表於 18-2-5 16:43
我嫲上年試過, 其中一隻眼黑哂睇唔到野, 即時去急症室CHECK, 眼睛血管塞左, 急性眼中風, 要排期到政府眼科, ...

去私家可以做咩手術?
求幫助


侯爵府

積分: 20759


16#
發表於 18-2-5 17:53 |只看該作者
s0935560 發表於 18-2-5 16:43
我嫲上年試過, 其中一隻眼黑哂睇唔到野, 即時去急症室CHECK, 眼睛血管塞左, 急性眼中風, 要排期到政府眼科, ...

請check pm, 謝謝


男爵府

積分: 8609


17#
發表於 18-2-5 18:42 |只看該作者
回覆 CSS701 的帖子

已PM


珍珠宮

積分: 36638

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 18-2-5 19:13 |只看該作者
CSS701 發表於 18-2-5 10:31
老人家,8x
眼一向唔好,10年做過激光和白內障,上星期右眼爆過微絲血管,星期六話眼好濛,左眼痛,睇唔到 ...

如果有轉介信,可以去眼科醫院,有得即日睇或做激光……


侯爵府

積分: 20759


19#
發表於 18-2-5 22:52 |只看該作者
karshing 發表於 18-2-5 19:13
如果有轉介信,可以去眼科醫院,有得即日睇或做激光……

已經入左眼科病房

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo